Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.11.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Nike reklāmas kampaņas attīstība    3
  Klientu vajadzību apmierināšana    5
  Kampaņas stratēģijas vēsture    6
  Veiksmes noslēpumi    7
Фрагмент работы

Veiksmes noslēpumi
Tas bija labākais laiks veikt šādu kampaņu. Darbs ar ķermeni bija pašā augstumā un amerikāņu nodarbību ekipējumu, proti, sporta apavu un apģērbu, iepirkšanās līmenis bija rekordu augstumos. Nike uzsita uz pircēju veselīgā dzīvesveida iekāri, iepakojot to 80 dolāru vērtajos apavos. Reklāmas bieži tika taisītas ar humoru, izaicinot ciniķus katrā no mums. Reklāmas aicināja sākt nodarbību režīmu kā neatliekamu vajadzību, un veids kā to sākt nozīmēja nopirkt Nike piederumus.
Svarīgi ir tas, ka iegādājoties Nike katrs kļuva par iekārojamas grupas dalībnieku. Kampaņa tika viegli identificēta un uzsvēra savu ziņojumu.

Коментарий автора
Atlants