-
Reklāmas "Nike. Just Do It" kampaņas vēsture
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
Nike reklāmas kampaņas attīstība | 3 | |
Klientu vajadzību apmierināšana | 5 | |
Kampaņas stratēģijas vēsture | 6 | |
Veiksmes noslēpumi | 7 |
Veiksmes noslēpumi
Tas bija labākais laiks veikt šādu kampaņu. Darbs ar ķermeni bija pašā augstumā un amerikāņu nodarbību ekipējumu, proti, sporta apavu un apģērbu, iepirkšanās līmenis bija rekordu augstumos. Nike uzsita uz pircēju veselīgā dzīvesveida iekāri, iepakojot to 80 dolāru vērtajos apavos. Reklāmas bieži tika taisītas ar humoru, izaicinot ciniķus katrā no mums. Reklāmas aicināja sākt nodarbību režīmu kā neatliekamu vajadzību, un veids kā to sākt nozīmēja nopirkt Nike piederumus.
Svarīgi ir tas, ka iegādājoties Nike katrs kļuva par iekārojamas grupas dalībnieku. Kampaņa tika viegli identificēta un uzsvēra savu ziņojumu.
…
Mūsdienās ir ļoti grūti izveidot stipru un noturīgu zīmolu, kas ir pievilcīgs apkārtējiem tieši pēc savas dzīves nostājas un pievienotās vērtības, pasniegt to auditorijai un sasniegt pircēju lojalitāti. Kompānijai pastāv divas izvēles – veidot lēto produkciju vai arī censties atšķirties uz citu fona ar savu zīmolu, izveidojot noteiktu mērķauditoriju, piemēram, kā to dara Nike firma. Kad kāds iedomājas Nike zīmolu, viņa prātā automātiski izskan sauklis „Just do it” līdzās gracioziem un ātriem atlētiem, kuri ir tik bieži redzēti Nike reklāmās. Tas nav nekas pārdabisks, jo šis sauklis ir viens no veiksmīgākajiem visā reklāmas kampaņu vēsturē. Nike zīmolam, slava ir atnākusi intuitīvi izprotot visus zīmola galvenos pamatelementus, turklāt piesaistot stratēģiju izveidē talantīgus un radošus cilvēkus.
