Оценка:
Опубликованно: 17.10.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 1.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 2.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 3.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 4.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 5.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 6.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 7.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 8.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 9.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 10.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 11.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 12.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 13.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 14.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 15.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 16.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 17.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 18.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 19.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 20.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 21.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 22.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 23.
  • Реферат 'Kursa darbs. Reklāmu analīze', 24.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Reklāma    4
1.1.  Reklāmas vispārīgās prasības    4
1.2.  Reklāmas ietekme uz patērētāju    5
2.  Kompozīcija    6
3.  Krāsa    9
3.1.  Krāsu nozīme reklāmā    9
3.2.  Krāsu kombinācijas    10
3.3.  Krāsu nozīmes un ietekme.    11
4.  Uztvere    14
4.1.  Slieksnis    14
4.2.  Uztveres apjoms    14
5.  Teksts    16
5.1.  Burti reklāmā    16
5.2.  Reklāmas teksta sastāvdaļas    17
6.  Reklāmu analīze    18
6.1.  Reklamētā prece    18
6.2.  Pirmā reklāma    19
6.3.  Otrā reklāma    20
6.4.  Trešā reklāma    21
6.5.  Aptaujas rezultāti    23
  Secinājumi    24
  Izmantotā literatūra    25
Фрагмент работы

Secinājumi.
Kvalitatīvas reklāmas izveide nav vienkāršs un ātri paveicams darbs. Elementi, ko izmanto reklāmā ir tik dažādi, un to ietekme uz cilvēkiem tāpat , tādēļ izmantojot kaut mazāko figūru, krāsas traipu, jāapdomā tā iedarbība uz patērētāju. Tomēr nedrīkst aizmirst arī par kopskatu.
Veidojot šīs trīs reklāmas, sapratu , ka ar tik mazām zināšanām un niecīgu pieredzi reklāmas jomā, nav iespējam radīt kaut ko tik pietiekami labu, lai piesaistītu patērētājus. Iespējams, šīs reklāmas var tikt novērtētas kursa darba izstrādei, bet nedomāju, ka ar tām ir iespējam pārdot.
Varbūt manis izvēlētais produkts – snovborda dēlis, bija pārāk sarežģīts, jo nespēju piepildīt visas idejas, kas bija manā galvā. Bija grūti atrast un pielietot tādus efektus, kas raksturotu šo preci.
Visas reklāmas centos izveidot pēc iespējas nepārspīlētas un ar lakoniskiem tekstiem, jo personīgi mani nomāc pārblīvētas reklāmas.
Rakstot kursa darbu un veidojot reklāmas saskāros ar dažām problēmām, kuām par iemeslu bija skolas datoru. Manuprāt, lai izveidotu skaistākas reklāmas, nepietiek tikai ar Microsoft Word standarta burtu fontiem, bet vajadzētu lejuplādēt jaunus interesantu. Lai to izdarītu, ir daudz vienkāršu iespēju. Pēc manām domām šie standartizētie fonti reklāmu padara neizteiksmīgu.
Šis bija lielisks treniņš eksāmenam, jo beidzot bija jāveido īstas reklāmas ar īstiem noteikumiem un analīzi.

Коментарий автора
Atlants