Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.10.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Četri mārketinga mix elementi', 1.
  • Реферат 'Četri mārketinga mix elementi', 2.
  • Реферат 'Četri mārketinga mix elementi', 3.
  • Реферат 'Četri mārketinga mix elementi', 4.
  • Реферат 'Četri mārketinga mix elementi', 5.
  • Реферат 'Četri mārketinga mix elementi', 6.
  • Реферат 'Četri mārketinga mix elementi', 7.
  • Реферат 'Četri mārketinga mix elementi', 8.
  • Реферат 'Četri mārketinga mix elementi', 9.
  • Реферат 'Četri mārketinga mix elementi', 10.
  • Реферат 'Četri mārketinga mix elementi', 11.
  • Реферат 'Četri mārketinga mix elementi', 12.
  • Реферат 'Četri mārketinga mix elementi', 13.
  • Реферат 'Četri mārketinga mix elementi', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Mārketinga mērķi    4
  Mārketinga uzdevumi    4
  Mārketinga funkcijas    4
  Cena    6
  Pircējs    8
  Preces virzīšanas tirgū    11
  Sadale    12
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Фрагмент работы

Termins mārketings ir cēlies no angļu valodas market (tirgus) un nozīmē tirgzinību un tirgvedību.
Dažas definīcijas, kas ir mārketings:
Mārketings- tas ir sociāls process, kas vērsts uz cilvēku un organizāciju vēlmju un vajadzību apmierināšanu, ko nodrošina apmaiņa brīvas konkurences apstākļos ar tādiem produktiem, kuriem ir kāda noteikta vērtība pircējiem.
Mārketings- ir pircēja pieprasījuma pēc kompānijas precēm noskaidrošana, maksimizācija un apmierināšana.
Mārketings ir vadīšanas process, kurā izzina, paredz un apmierina klienta vajadzības tā, lai šis process būtu peļņu nesošs.
Mārketings
 tas ir uzņēmuma uzvedības princips, kas sevī ietver visu ar tirgu
saistīto lēmumu konsekventu saistību ar pircēju un lietotāju prasībām
un vajadzībām ( mārketings kā uzņēmuma vadīšanas princips);
 tā ir rīcība, lai ar speciālu tirgus pasākuma kompleksa palīdzību iegūtu
sev pircēju lielāku labvēlību, salīdzinot ar konkurentiem ( mārketings
kā līdzeklis);
 tas ir sistemātisks risinājumu meklējums ( mārketings kā metode)

Коментарий автора
Atlants