-
Ikvienam nepieciešams elks, realitāte televīzijā
Nobeigums
Realitāte televīzijā ir ļoti dažāda, ne tikai skatoties no raidījuma daudzveidības viedokļa, bet arī, no tā, kas tiek piedāvās.
Tikai lieli šovi un jaunas idejas spēj aizraut auditorija. Daudziem skatītājiem jau ir apnikuši realitātes šovi, un viņi vēlas redzēt kaut ko jaunu un interesantu. Realitātes šovu pamatā ir mākslīgi veidots notikums, kurš arī spēj piesaistīt lielāku skatītāju daudzumu. Jāpiemin, ka auditorija mūsdienās vēlas redzēt reālus notikumus.
Īpašie notikumi realitātes šovos vairāk nekā pēdējo desmit gadu laikā ir ‘killer application’, kurā lielie spēlētāji- komerciālās televīzijas nozarē saglabā tirgus kundzībā jauno mediju vidē.
Arī Latvijā tiek piedāvāti daudzi realitātes šovu, un Latvijas realitātes šovu vēsture būtu diezgan plaša. Pirms vairākiem gadiem realitātes šovi bija modes lieta, tagad gan tas ir mainījies, un auditorija nedod priekšroku šāda veida šoviem.
Protams, ir izņēmumi, piemēram , „Dejo ar zvaigzni”, kurai sekoja līdzi diezgan plaša auditorija, lai gan šo šovu vairāk nevarētu sakut par realitātes šovu, vārda klasiskajā nozīmē.
Klasiskajā izpratnē varētu minēt „O-kartes Akadēmija”, lai gan šis realitātes šovs vairs nav populārs.
Mūsdienās auditorijas vidū valda diezgan liela sadrumstalotība, tāpēc tikai jaunas un oriģinālas idejas spēj pievērst šo dažādo auditoriju uzmanību.
…
Realitātes šovi televīzijā vienmēr ir bijuši populāri. Realitātes šovi vienmēr ir palīdzējuši saglabāt auditorijas uzmanību kādam noteiktam medijam. Viens acīmredzams iemesls ir tas, realitāte televīzijā palielinājusi sociālo mijiedarbību ar publiku. Pasaulē ir dažādi realitātes šovi, izdzīvošanas, talantu, vienkārši, ar iepazīšanos. No sākumā realitātes šovi bija parasti. Dalībniekus izolēja no ārpasaules un pārējie skatītāji pie saviem
