Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.04.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Эссе 'Ikvienam nepieciešams elks, realitāte televīzijā', 1.
  • Эссе 'Ikvienam nepieciešams elks, realitāte televīzijā', 2.
  • Эссе 'Ikvienam nepieciešams elks, realitāte televīzijā', 3.
  • Эссе 'Ikvienam nepieciešams elks, realitāte televīzijā', 4.
  • Эссе 'Ikvienam nepieciešams elks, realitāte televīzijā', 5.
  • Эссе 'Ikvienam nepieciešams elks, realitāte televīzijā', 6.
  • Эссе 'Ikvienam nepieciešams elks, realitāte televīzijā', 7.
Фрагмент работы

Nobeigums
Realitāte televīzijā ir ļoti dažāda, ne tikai skatoties no raidījuma daudzveidības viedokļa, bet arī, no tā, kas tiek piedāvās.
Tikai lieli šovi un jaunas idejas spēj aizraut auditorija. Daudziem skatītājiem jau ir apnikuši realitātes šovi, un viņi vēlas redzēt kaut ko jaunu un interesantu. Realitātes šovu pamatā ir mākslīgi veidots notikums, kurš arī spēj piesaistīt lielāku skatītāju daudzumu. Jāpiemin, ka auditorija mūsdienās vēlas redzēt reālus notikumus.
Īpašie notikumi realitātes šovos vairāk nekā pēdējo desmit gadu laikā ir ‘killer application’, kurā lielie spēlētāji- komerciālās televīzijas nozarē saglabā tirgus kundzībā jauno mediju vidē.
Arī Latvijā tiek piedāvāti daudzi realitātes šovu, un Latvijas realitātes šovu vēsture būtu diezgan plaša. Pirms vairākiem gadiem realitātes šovi bija modes lieta, tagad gan tas ir mainījies, un auditorija nedod priekšroku šāda veida šoviem.
Protams, ir izņēmumi, piemēram , „Dejo ar zvaigzni”, kurai sekoja līdzi diezgan plaša auditorija, lai gan šo šovu vairāk nevarētu sakut par realitātes šovu, vārda klasiskajā nozīmē.
Klasiskajā izpratnē varētu minēt „O-kartes Akadēmija”, lai gan šis realitātes šovs vairs nav populārs.
Mūsdienās auditorijas vidū valda diezgan liela sadrumstalotība, tāpēc tikai jaunas un oriģinālas idejas spēj pievērst šo dažādo auditoriju uzmanību.

Коментарий автора
Atlants