.
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.09.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 1.
  • Конспект 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 2.
  • Конспект 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 3.
  • Конспект 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 4.
Фрагмент работы

Pastāv trīs pētniecības metodes:
Novērošana- pētnieks var uzturēties pircēju, pārdevēju aprindās, uzklausot un vispārinot informāciju par viņu interesējošo preci, par tās pieprasījuma maiņu utt. To pašu var noskaidrot par noteiktām precēm. Novērošanas metodi lietderīgi izmantot tikai tad, kad nav nepieciešama informācija par cilvēku viedokļiem, izjūtām, uztveri, motivējumu. Novērošana praktiski iekļauj tikai īstermiņa laika periodu.
Pētīšana (apsekojums)- nozīmē aprakstošas informācijas vākšanu. Raksturīgs metodes piemērs ir aptauja. Priekšrocības- elastīgums, iespēja iegūt dažādus datus, salīdzinoši lēta, mērķa sasniegšanas ātrums.
Eksperimenti- var noskaidrot pētāmās cilvēku kopas reakciju uz noteiktiem faktoriem vai to maiņu. Šīs metodes mērķis ir darba hipotēzes pārbaude un citu hipotēžu izslēgšana.…

Коментарий автора
Atlants