Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.05.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Radošais bizness', 1.
  • Конспект 'Radošais bizness', 2.
  • Конспект 'Radošais bizness', 3.
Фрагмент работы

Refleksija:
Veidojot šo simulāciju es guvu ieskatu radošajā domāšanā, pielietoju metodes, kas to veicina un mēģināju katrai situācijai izvēlēties atbilstošākās no tām. Situācijai par tējas biznesu es izvēlējos tās metodes, kas palīdz tieši daudz jaunu ideju ģenerēšanai, kas vēl nav īstenotas. 2.situācijai par piemērotākām es uzskatīju tās metodes, kas ļauj problēmu apskatīt vispusēji, no vairākiem skatpunktiem un rada brīvo domu izklāstu. Trešajai situācijai es piemeklēju tādas metodes, kas ļauj apzināt potenciālo personību, kas ļauj gūt ieskatu cilvēkā no vairākām pusēm, ļauj apzināt tā vēlmes un rīcību. Katras situācijas idejas arī tiek piedāvātas vērtēt ar tādām metodēm, kā plusu un mīnusu apzināšana un populāra SVID analīze.
Par galvenajiem secinājumiem es uzskatu, ka radošajai domāšanai ir ļoti daudz metožu un attīstības soļu, tāpēc tā nav ierobežota nozare un gadiem ejot tā vēl vairāk attīstīsies, lai atrastu vēl labāku veidu kā radoši ģenerēt jaunas idejas. Turklāt tiks veidotas arī jaunas vērtēšanas metodes, kas vēl vairāk spēs pielāgot radošo ideju realitātei.
Pārējo kursabiedru domas bija līdzīgas, visiem sekmīgi izdevās pielietot SCAMPER metodi ideju ģenerēšanai, kā arī dažas idejas varētu izvērtēt pēc kādām ideju vērtēšanas metodēm un gan jau starp visām tiktu atrasta tā, ko varētu attīstīt un veiksmīgi realizēt uzņēmējdarbībā

Коментарий автора
Atlants