-
Smērvielu ražotāja "Mobil" mārketinga aktivitātes Latvijā
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
1 | Ievads | 3 |
2 | Organizācijas apraksts | 4 |
2.1 | Ieskats vēsturē | 5 |
2.2 | Mobil Oil Pārstāvniecība Latvijā | 5 |
2.3 | Kompānijas struktūra | 6 |
3 | Teorija par preces virzīšanas iespējām | 7 |
3.1 | Reklāma | 7 |
3.2 | Preču realizācijas stimulēšana | 14 |
3.3 | Saskarsme ar sabiedrību | 14 |
3.4 | Mārketinga komunikācijas sistēmas plānošana un veidošana | 15 |
3.5 | Izmaksu plānošana produktu virzīšanai tirgū | 15 |
3.6 | Kompleksa produktu virzīšanas tirgū plānošana un vadīšana | 16 |
3.7 | Kompleksa preču virzīšanai tirgū saturs un formas no sadales kanālu vadīšanas stratēģijas | 17 |
4 | Mobil produkta mārketinga aktivitāšu apraksts | 18 |
Secinājumi un priekšlikumi | 23 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 25 |
Ir zināms, ka galīgais mārketinga komunikācijas mērķis ir produkta pārdošana tirgū. Savā darbā darba autors pieskarsies un izanalizēs MOBIL produkta virzīšanu tirgū. Lai šo jēdzienu labāk izprastu un uztvertu pareizu taktiku, kā virzīt produktu tirgū, darba autors aprakstīs metodes tā virzīšanai tirgū.
Detalizētāk izklāstot, kas ir mārketinga komunikācijas sistēma, kāpēc ir jāveic pētījumi, ko mums dod iegūtā informācija, ko sevī ietver pētījumi par preci un pakalpojumu, komunikācija, konkurence, tirgus nozare.
Tēmas aktualitāte – par MOBIL produkta virzīšanas politiku Latvijas tirgū nav publikācijas.
Darba mērķis - balstoties uz teorētiskām atziņām par preces virzīšanu un konkrētā uzņēmuma politikas izpēti, noskaidrot preces virzīšanas stiprās un vājās puses un izstrādāt priekšlikumus minētā procesa pilnveidošanai.…
Org. apr., ieskats vēst., Mobil Latvijā, Teorija - virzīšanas iespējas, reklāma, preču realiz. stimul., saskarsme ar sabiedrību, mārket. komunikācijas sist. plānošana un veidošana, Izmaksu plānošana,, kompleksa prod. virzīšanas tirgū plānošana un vadīšana, preču virzīšanai tirgū saturs un formas, prod. mārket. aktivit. apraksts
