-
Uzņēmuma "Statoil" mārketinga stratēģija
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Informācija par SIA „Latvija Statoil” | |
2. | Termokrūzes kā aktīvs mārketinga pasākums DUS Latvija Statoil | |
3. | Latvija Statoil jauna veikala koncepcija | |
4. | Cāļu dumpis Statoilā | |
5. | Vislatvijas loterija „... un ko Tu darītu ar 1000 l degvielas?” | |
6. | Statoil Extra kartes | |
6.1. | Informācija par līmeņiem | |
„Statoil extra karte – jo vairāk lieto, jo vērtīgāka” | ||
6.2. | Programmas rezultāti | |
7. | SIA LATVIJA STatoil pēdējo trīs gadu iegūto rezultātu analīze | |
Secinājumi | ||
Izmantotās literatūras saraksts |
Tik lielu pozitīvu klientu pieaugumu var izskaidrot ar to, kā uzņēmums nepārtraukti realizē dažādus mārketinga pasākumus, kuri tiek vērsti uz esošo klientu vēlmju apmierināšanu un uz jauno klientu piesaistīšanu.
Preču „kustība” Statoil veikalos liecina, ka cilvēki savos pirkumos kļūst līdzsvarotāki un pircēji izvēlas gudrāk. Preču izvēle vairs nav tik impulsīva un cilvēki vairāk, nekā agrāk, izvēlas akciju preces. Šī tendence it īpaši ir raksturīga tagadējā situācijā un cilvēki izvēlās pieejamāko un izdevīgāko.
Latvija Statoil tieši tādu iespēju arī piedāvāja klientiem! No 3.11.2008. līdz 31.01.2009. notika akcija ar nosaukumu „Siltums par 30% lētāks”.
Laikā posmā no 2008.gada 1. novembra līdz 2009.gada 1. janvārim 10 reizes bija jānopērk Statoil kafijas dzērienu, klāt ņemot kādu no Statoil maizītēm. Par katru nopirktu komplektu (kafija+maizīte) pirkuma kartiņā tika ielikts viens zīmogs. Kad tika sakrāti 10 zīmogi tiek iesniegta jauna Statoil termokrūze, kurā pildīta kafija visu 2009. gadu ir par 30% lētāka.…
Dotajā darbā tiek analizētas uzņēmuma SIA „Latvija Statoil ” mārketinga stratēģijas un ar tām saistītie mārketinga pasākumi. Par pētījuma objektu autore izvēlējās tieši šo uzņēmumu, jo Statoil ir pazīstams visā Latvijas teritorijā un ir ieguvis savu popularitāti, pateicoties plašām mārketinga kampaņām un dažādām lojalitātes programmām. Pēc autores domām, Statoil savā darbība izvēlas sabiedrības mārketinga koncepciju, kas var tikt pierādīts ar faktiem, ka Statoil pastāvīgi un detalizēti pēta tirgu, lai izvērtēt mērķa auditoriju un noteikt tās iespējas un vēlmes (consumercentric marketing), kā arī pievērš uzmanību sabiedrības labklājībai.
