Оценка:
Опубликованно: 27.09.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
  • Эссе 'Emocionalo un racionalo aspektu pielietojums reklama', 1.
  • Эссе 'Emocionalo un racionalo aspektu pielietojums reklama', 2.
  • Эссе 'Emocionalo un racionalo aspektu pielietojums reklama', 3.
  • Эссе 'Emocionalo un racionalo aspektu pielietojums reklama', 4.
  • Эссе 'Emocionalo un racionalo aspektu pielietojums reklama', 5.
Фрагмент работы

Motīvi ir iemesli kādēļ cilvēks veic kādu noteiktu izvēli, visiem cilvēku ikdienas lēmumiem ir motīvi, tie var būt emocionāli vai racionāli, pozitīvi vai negatīvi, īstermiņa vai ilgtemiņa, tāpat arī iepērkoties šie motīvi spēlē lielu lomu, jo pirkumi arī netiek veikti bez iemesla, bieži vien pat pircējiem nepiedomājot, kādas iekšējas sajūtas, velmes, instinkts, domas vai emocijas ir mudinājušas viņus veikt kādu izvēli. Bet katrai cilvēka izvēle tiek ietekmēta kaut kādā veidā ar vairākiem faktoriem. Patērētāja izvēles pieņemšanas process parasti sastāv no vairākiem sarežģītiem soļiem, bet dažreiz lēmumi tiek pieņemti īsā laikā un ar mazām pārdomām. Pirkuma motīvi tiek iedalīti divos veidos- emocionālie un racionālie.…

Коментарий автора
Atlants