-
Televīzijas un interneta ietekme uz skolēnu un studentu lēmuma pieņemšanu par priekšapmaksas sarunu kartes "Zelta Zivtiņa" pirkšanu
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 2 | |
1. | REKLĀMA UN TĀS IETEKME | 4 |
1.1. | REKLĀMAS MĒRĶI | 5 |
1.2. | REKLĀMAS IETEKME | 7 |
2. | PIRCĒJU UZVEDĪBA LATVIJAS TIRGŪ | 8 |
3. | „zelta zivtiņas” tēls | 9 |
4. | REKLĀMA TELEVĪZIJĀ | 10 |
4.1. | REKLĀMAS ĪPATNĪBAS | 10 |
4.2. | ZELTA ZIVTIŅAS REKLĀMA TV | 10 |
5. | REKLĀMA INTERNETĀ | 13 |
5.1. | REKLĀMAS ĪPATNĪBAS | 13 |
5.2. | ZELTA ZIVTIŅAS REKLĀMA INTERNETĀ | 14 |
6. | APTAUJA UN TĀS REZULTĀTI | 17 |
6.1. | APTAUJAS NORISE | 17 |
6.2. | APTAUJAS ANALĪZE | 18 |
Secinājumi | 24 | |
PRIEKŠLIKUMI | 25 | |
Izmantotā literatūra un avoti | 26 | |
PIELIKUMI | 27 |
Darba uzdevums:
1. Teorijas izpēte un analīze par televīzijas un interneta reklāmu ietekmi uz pirkšanas lēmumu pieņemšanu skolēnu un studentu vidū;
2. Priekšapmaksas sarunu kartes „Zelta zivtiņa’’ televīzijas un interneta reklāmu elementu analīze;
3. Izstrādāt anketu, ar kuras palīdzību noskaidrotu, kā studentu un skolēnu izvēli mobilo sakaru tirgū ietekmē ‘’Zelta Zivtiņa’’ priekšapmaksas kartes reklāmas internetā un televīzijā;
4. Apkopot izstrādātās anketas datus, izanalizēt tos;
5. Izstrādāt secinājumus par priekšapmaksas sarunu kartes ‘’Zelta Zivtiņa’’ interneta un televīzijas reklāmas ietekmi uz pirkšanas lēmuma pieņemšanu un izvirzīt priekšlikumus reklāmu uzlabošanai.
1. REKLĀMA UN TĀS IETEKME
Mūsdienas nav iedomājamas bez reklāmas. „Modernā reklāma attīstījās līdz ar drukāšanas attīstību XV un XVI gadsimtā. XVII gs. sāka parādīties reklāmas Anglijas avīzēs, un gadsimta laikā reklāma kļuva ļoti populāra. Nepieciešamība pēc reklāmas auga, XIX gadsimtā attīstoties ekonomikai. 1843. gadā Volnijs Palmers Filadelfijā izveidoja pirmo reklāmu aģentūru. Sākotnēji reklāmu aģentūras nodarbojās tikai ar reklāmlaukumu tirgošanu, taču XX gs. sāka pārņemt atbildību arī par reklāmu saturu.” [13] Īsts reklāmas bums sākās XX gadsimta vidū. Par reklāmas attīstības citadeli pamatoti var nosaukt ASV. …
Studiju darbs „Televīzijas un interneta ietekme uz skolēnu un studentu lēmuma pieņemšanu par priekšapmaksas sarunu kartes „Zelta Zivtiņa” pirkšanu” izvirza jautājumu par reklāmas ietekmi uz jauniešu mērķauditoriju. Darba mērķis: Izanalizēt, kā televīzijas un interneta reklāma ietekmē studentu un skolēnu lēmumu par ‘’Zelta Zivtiņa” priekšapmaksas kartes pirkšanu
