Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Lielveikala "Stockmann" mārketinga komunikācija ar patērētājiem', 1.
  • Эссе 'Lielveikala "Stockmann" mārketinga komunikācija ar patērētājiem', 2.
  • Эссе 'Lielveikala "Stockmann" mārketinga komunikācija ar patērētājiem', 3.
  • Эссе 'Lielveikala "Stockmann" mārketinga komunikācija ar patērētājiem', 4.
Фрагмент работы

Ikdienā ierasto produktu sortimentu lielveikalā Stockmann papildināja grāmatu apgāda Zvaigzne ABC grāmatu stendi, kuri bija izvietoti visos lielveikala stāvos, bet ar lielāko pircēju rindu izcēlās tieši grāmatu stends, kas atradās pirmajā stāvā. Tas skaidrojams ar to, ka pirmajā stāvā atradās visvairāk cilvēku un grāmatu stends atradās starp kosmētikas un pārtikas nodaļu, kas bija apmeklētākās visā lielveikalā.
Lai izveidotu pozitīvu uzņēmuma tēlu, nepieciešams pēc iespējas biežāk komunicēt ar patērētājiem, kā arī jāizstrādā pārdošanas veicināšanas pasākumi. Veiksmīga komunikācija ar patērētājiem un pārdošanas veicināšanas pasākumi sekmē uzņēmuma labklājību arī ekonomiskās krīzes laikā, jo radīsies ilgtermiņa sadarbība un atgriezeniskā saite ar patērētājiem, kura nodrošinās produkta noieta palielināšanos.
Pārdošanas veicināšanas pasākumi veicina apmeklētību un pārdošanas apjomu pieaugumu, maksimālo plānoto efektu.

Коментарий автора
Atlants