Оценка:
Опубликованно: 28.05.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 1.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 2.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 3.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 4.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 5.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 6.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 7.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 8.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 9.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 10.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 11.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 12.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 13.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 14.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 15.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 16.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 17.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 18.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 19.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 20.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 21.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 22.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 23.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 24.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 25.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 26.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 27.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 28.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 29.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 30.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 31.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 32.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 33.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 34.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 35.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 36.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 37.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 38.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 39.
  • Реферат 'Tirgus segmentācija un produkta pozicionēšana tirgū', 40.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Tirgus segmentācijas teorētiskie aspekti    7
1.1.  Tirgus segmentācijas būtība, pazīmes un kritēriji    7
1.2.  Produkta pozicionēšana tirgū jeb produkta virzīšana tirgū    10
2.  SIA “Amazone” raksturojums un tirgus segmentācijas analīze    16
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    16
2.2.  Uzņēmuma mērķauditorijas raksturojums    18
2.3.  Produkta pozicionēšana tirgū    20
2.4.  Anketēšanas rezultātu analīze    22
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
  Pielikums    35
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā, darba autors izstrādāja šādus secinājumus:
1. SIA “Amazone” tirgus segmentācija tiek veikta lauksaimniecības tehnikai vienkopus, nosakot vienotus kritērijus mērķauditorijas noteikšanā, bet šādā veidā uzņēmums ierobežo citu produktu grupu attīstības potenciālu un vēl precīzākas mērķauditorijas noteikšanu.
2. SIA “Amazone” produktu virzīšanā izmanto tradicionālus reklāmas veidus, bet it nemaz nav attīstījuši interneta sniegtās perspektīvas kā rezultātā tiek pazaudēta liela daļa no potenciālā mērķa tirgus.
3. Aptaujā iegūtie dati pierādīja, ka pieredzējušas graudkopju saimniecības par galveno produktu izvēles kritēriju atzīst tehnikas kvalitāti un laba servisa iespējamību, tāpēc uzņēmumam produktu pozicionēšanā jāliek uzsvars tieši uz šiem aspektiem.
4. Pētījums parādīja, ka sējmašīnu mērķauditorija ir racionālas un novatoriskas graudkopības saimniecības lauku novados, kuras spēj novērtēt kvalitāti un apzinās tās nepieciešamību nozarē, kā arī spēj samaksāt prasīto cenu, lai nodrošinātu savas saimniecības progresīvu darbību un saņemtu kvalitatīvu servisa garantiju sev nepieciešamā brīdī.
5. SIA “Amazone” virzot savu produktu tirgū, rūpējas arī par sabiedrības izglītošanu, jo apzinās, ka nākotnē būs nepieciešams kvalificēts darbs spēks, kurš spēs strādāt ar modernu tehniku, kā arī izglītots pircējs spēs novērtēt tehnikas novatorismu un tās izmantošanas iespējas sava saimniecības attīstīšanā, kā rezultātā nākotnē ieguvēji būs visas iesaistītās puses.

Atlants