Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.03.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 1.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 2.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 3.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 4.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 5.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 6.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 7.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 8.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 9.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 10.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 11.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 12.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 13.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 14.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 15.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 16.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 17.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 18.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 19.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 20.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 21.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 22.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 23.
  • Реферат 'Stratēģiskā plānošana', 24.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Plānošanas jēdziens, klasifikācija    3
2.  Mērķu loma organizācijas darbības plānošanā    5
3.  Plānošanas organizēšana    8
4.  Plānu tipi    10
5.  Stratēģiskā plānošanas raksturojums:    14
5.1.  Stratēģiskās plānošanas jēdziens un procesi    14
5.2.  Stratēģiskās plānošanas līmeņi    19
5.3.  Stratēģiskās plānošanas ieviešana un sastopamākās stratēģiskās plānošanas kļūdas    20
  Izmantotās literatūras saraksts    23
Фрагмент работы

Plānošana ir uzņēmuma mērķu un to sasniegšanai nepieciešamo lēmumu izvēles process1. Plānošana ir virzīta uz paredzēto darbību pamatošanu un sakārtošanu. Pateicoties plānošanai, var pieņemt pārdomātus un racionālus lēmumus. Plānošanai no menedžmenta viedokļa ir sekojošas priekšrocības:
1.Organizācijas vietas un lomas apzināšanās, misijas noteikšana un galveno mērķu skaidra formulēšana kā plānošanas priekšrocība izpaužas, piemēram, uzņēmuma darbība tirgū. Daudzi uzņēmumi zaudē savus potenciālos pircējus to vajadzību nezināšanas dēļ. Noteikt mērķa tirgu un apmierināt pircēju vajadzības var tikai tie uzņēmumi, kas veic stratēģisko plānošanu;
2.specifisku mērķu sistēmas izveidošana ir nepieciešama organizācijai, jo menedžeris, kurš cenšas mērķus paturēt prātā, praktiski nevar palīdzēt savai organizācijai, jo neformulēti un nenoteikti mērķi nevar tikt novadīti līdz darbinieku apziņai un nevar kalpot lēmumu pieņemšanai;
3.iekšējās un ārējās vides ietekmējošo faktoru izpratne ir nepieciešama, lai varētu paredzēt iespējamos draudus uzņēmuma biznesam un tos laikus novērst vai pārvarēt. No otras puses - labvēlīgi faktori jāizmanto uzņēmuma labā. Tāpat arī jebkurā organizācijā obligāti jāplāno un jāprognozē vides faktori;
4.darbības alternatīvu novērtēšana un izvēle dod iespēju atrast labāko variantu, atbilstošu organizācijas interesēm. Un pretēji - alternatīvu trūkums, nedod iespēju izvēlēties variantu un ierobežo menedžera iespējas gadījumā, ja vienīgais variants netiks īstenots. …

Коментарий автора
Atlants