Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.09.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mārketinga pasākumi uzņēmumā', 1.
  • Конспект 'Mārketinga pasākumi uzņēmumā', 2.
  • Конспект 'Mārketinga pasākumi uzņēmumā', 3.
  • Конспект 'Mārketinga pasākumi uzņēmumā', 4.
  • Конспект 'Mārketinga pasākumi uzņēmumā', 5.
  • Конспект 'Mārketinga pasākumi uzņēmumā', 6.
  • Конспект 'Mārketinga pasākumi uzņēmumā', 7.
  • Конспект 'Mārketinga pasākumi uzņēmumā', 8.
  • Конспект 'Mārketinga pasākumi uzņēmumā', 9.
Фрагмент работы

1.A/S "Laima" raksturojums.
1870. gadā vācu uzņēmējs Teodors Rigerts nodibināja un nosauca savā vārdā pirmo saldumu fabriku Rīgā. 1925. gadā fabrika pārtapa par tirdzniecības un ražošanas akciju sabiedrību “Laima”. Kopš tā laika vārds “Laima” kļuvis par sinonīmu garšīgām konfektēm, tortēm, šokolādei, vafelēm – un tā jau desmitiem gadu!
Šodien A/S Laima ir Latvijas saldumu vizītkarte gan Baltijā, gan citur Pasaulē. Pircēji zina, ka uz šo vārdu var paļauties – tā ir augsta kvalitāte, neatkārtojama garša, tas ir patiess prieks un baudījums! Latvijā populārākie produkti ir „Asorti” konfekšu kārbas, konfektes „Vētrasputns”, karameles „Bārbele” un cepumi „Selga”.
2.A/S „Laimas” kopējās darbības mērķi.
Vispārējie / globālie mārketinga mērķi „Laimas” darbībā:
1.sasniegt maksimāli iespējamo augstu patēriņu, lai nodrošinātu maksimālu ražošanas pieaugumu, maksimālu nodarbinātību un maksimālu peļņu. …

Коментарий автора
Atlants