-
Uzņēmuma "Valmieras piens" preču raksturojums, priekšlikumi preču noieta uzlabošanā
Valmieras Piens, AS ir lielākais Latvijas piena pārstrādes uzņēmums ārpus Rīgas.
Uzņēmums dibināts 1971.gadā, kopš 1993.gada - slēgta akciju sabiedrība ar 100% privātu, nacionālu kapitālu. Uzņēmumā strādā 532 darbinieki. Valmieras Piens, AS ražo pilnu piena produktu klāstu - sieru, sviestu, saldējumu, pilnpiena, vājpiena, skābpiena produktus, ir vienīgais pilnīgi dehidrētu piena produktu ražotājs Latvijā. Piena produktus realizē Vienotā tirgū, eksportē uz trešajām valstīm. Valmieras Piens, AS veic pilnu piena pārstrādes ciklu - piena iepirkšanu, piena produktu ražošanu un izplatīšanu. Uzņēmumam pieder tādi spēcīgi piena produktu zīmoli kā Valmiera, Rīts (jogurti), Rūjiena (saldējums). Valmieras Piens, AS piena produkti ir godalgoti Latvijas Piensaimnieku centrālās savienības rīkotajās siera un sviesta, skābā krējuma skatēs.
Misija:
būt labākajam piena pārstrādes uzņēmumam Latvijā, pastāvīgi paplašinot tirgus daļu;
turēt godā, kopt un attīstīt gadsimtiem senās nacionālās piena pārstrādes tradīcijas;
veicināt veselīgu dzīvesveidu un uzlabot dzīves kvalitāti, piedāvājot kvalitatīvus, drošus, svaigus un dabīgus piena produktus no augstvērtīgām piegādātāju izejvielām.
Stratēģija:
attīstoties un pilnveidojoties, ražot, piedāvāt un realizēt nekaitīgus, kvalitatīvus piena produktus no augstvērtīgām piegādātāju izejvielām, atbilstoši klienta, patērētāja vēlmēm, ievērojot darbinieka darba attīstību veicinošā, drošā un veselībai draudzīgā vidē un uz vidi ietekmējošo faktoru samazināšanu, ievērojot saistošo likumdošanu.…
„Valmieras piens” ir Vidzemē lielākais piena pārstrādes uzņēmums arī vienīgais Latvijā ražo pilnu piena produktu klāstu. Uzņēmumam pieder spēcīgi piena produktu zīmoli tādi kā Valmiera, Rīts, Rūjiena. Darba mērķis ir veikt uzņēmuma „Valmieras piens” preču sortimenta analīzi. Mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi- raksturot uzņēmumu; izvērtēt uzņēmuma „Valmieras piens” piedāvāto produkciju un tās sortimentu; analizēt piena pārstrādes uzņēmuma produkcijas pirktspēju. Uzņēmumam „Valmieras piens” veikta SVID analīze (stiprās, vājās puses un iespējas, draudi). Lai uzzinātu piena produktu patērētāju viedokli izveidoju anketu un aptaujāju 30 respondentus no dažādiem Latvijas rajoniem. Informāciju apstrādāju, apkopojot diagrammās.
