-
SIA "Madara Cosmetics" starptautiskais mārketings
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | DARBA TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS | 5 |
1.1. | Kompleksais mārketings (mārketinga mix) | 5 |
1.2. | Starptautiskā mārketinga mix stratēģijas | 7 |
2. | UZŅĒMUMA „MADARA COSMETICS” RAKSTUROJUMS | 11 |
2.1. | Produkta koncepcijas pamatojums | 12 |
2.2. | Sasniegumi mārketinga jomā | 13 |
3. | SIA "MADARA COSMETICS" STARPTAUTISKĀ MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSA ANALĪZE | 15 |
3.1. | Starptautiskā dabīgās kosmētikas tirgus raksturojums un potenciāls | 15 |
3.2. | Priekšnosacījumi dabīgās kosmētikas eksportam | 18 |
3.3. | Produkts un zīmols | 19 |
3.4. | Vieta tirgū un cena | 21 |
3.5. | Produkta virzība | 24 |
SECINĀJUMI | 26 | |
PRIEKŠLIKUMI | 27 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN INFORMĀCIJAS AVOTI | 28 |
Dabīgā kosmētika ir tirgus niša ar lielu pārdošanas potenciālu. Interese par „zaļo” kosmētiku tikai pieaug. Neskatoties uz pasaules krīzi, dabīgās kosmētikas tirgus sektors saglabā savas pozīcijas un attīstās. Lielāko tirgus daļu kā dabīgās kosmētikas ražotāji aizņem farmācijas kompānijas. Vislielākais pieprasījums pēc dabīgās kosmētikas sākotnēji ir patērētājiem, kuri cieš no slimībām (ādas kairinājumiem, alerģijām), taču pēdējos gados veikalos aizvien vairāk parādās atsevišķi plaukti ar uzrakstu „Dabiska kosmētika”. Saskaņā ar apsekojumu, ko ir veikusi Lielbritānijas tirgus izpētes kompānija Organic Monitor, dabīgās kosmētikas apgrozījums pasaulē 2010.gadā sasniedza aptuveni 8,4 biljonus ASV dolārus. Tajā skaitā Eiropas tirgus aptuvenā vērtība ir 2,7 biljoni ASV dolāru.
Darba tēma - SIA Madara Cosmetics starptautiskais mārketings.
Darba tēmas izvēli autore pamato ar „zaļās domāšanas” aktivizēšanos sabiedrībā, patērētāju pieaugušo interesi par ekokosmētikas produktiem un zīmolu „Madara”.
Darba mērķis - izpētīt SIA „Madara Cosmetics” starptautiskā mārketinga mix stratēģiju globālā ekokosmētikas tirgus nišas apguvē.…
Dabīgā kosmētika ir tirgus niša ar lielu pārdošanas potenciālu. Interese par „zaļo” kosmētiku tikai pieaug. Neskatoties uz pasaules krīzi, dabīgās kosmētikas tirgus sektors saglabā savas pozīcijas un attīstās. Lielāko tirgus daļu kā dabīgās kosmētikas ražotāji aizņem farmācijas kompānijas. Vislielākais pieprasījums pēc dabīgās kosmētikas sākotnēji ir patērētājiem, kuri cieš no slimībām (ādas kairinājumiem, alerģijām), taču pēdējos gados veikalos aizvien vairāk parādās atsevišķi plaukti ar uzrakstu „Dabiska kosmētika”. Saskaņā ar apsekojumu, ko ir veikusi Lielbritānijas tirgus izpētes kompānija Organic Monitor, dabīgās kosmētikas apgrozījums pasaulē 2010.gadā sasniedza aptuveni 8,4 biljonus ASV dolārus. Tajā skaitā Eiropas tirgus aptuvenā vērtība ir 2,7 biljoni ASV dolāru.
