Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Презентация 'SIA "Rimi Latvia"', 1.
  • Презентация 'SIA "Rimi Latvia"', 2.
  • Презентация 'SIA "Rimi Latvia"', 3.
  • Презентация 'SIA "Rimi Latvia"', 4.
  • Презентация 'SIA "Rimi Latvia"', 5.
  • Презентация 'SIA "Rimi Latvia"', 6.
  • Презентация 'SIA "Rimi Latvia"', 7.
  • Презентация 'SIA "Rimi Latvia"', 8.
  • Презентация 'SIA "Rimi Latvia"', 9.
  • Презентация 'SIA "Rimi Latvia"', 10.
Фрагмент работы

Priekšlikumi
Lai palielinātu pārdošanas apjomus preču zīmes produktiem – ieteiktu izmantot vairāk degustāciju firmu pakalpojumus, kā arī informatīva rakstura materiālus veikalā par zīmola produktiem.
Pievērst lielāku uzmanību IT departamenta daļas darbībai, jo no šīs daļas ir atkarīgas preču cenu izmaiņas. Ļoti bieži mārketinga daļa ir izreklamējusi preci ar akcijas cenām, bet pircējam nav iespējas nopirkt preci par akcijas cenām, jo IT daļas darbinieki savlaicīgi nav nosūtījuši cenu izmaiņas veikaliem.
Ieteiktu Rimi hipermārketa veikalu tirdzniecības zālēs izvietot uzskatāmākas un pamanāmākas norādes par katru produktu grupas izvietojuma zonu, jo ļoti bieži cilvēki nespēj orientēties plašajā produktu izvietojumā.
 


Коментарий автора
Atlants