-
Tirgus pētījums: kafijas tirgus, "Nescafe" zīmols
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Kafijas vēsture | 4 |
2. | Nescafe zīmola vēsture | 6 |
3. | Nestlé | 8 |
4. | Kafijas tirgus Latvijā un pasaulē | 9 |
5. | Nescafe zīmola produkcija | 12 |
Produkts | 12 | |
Virzīšana | 12 | |
Vieta | 12 | |
Cena | 13 | |
Nescafe produkcijas dzīves cikls | 13 | |
Aptauja | 14 |
Secinājumi
1. Kafijas tirgus ir liels un mainīgs.
2. Pastāv divi vadošie kafijas šķirni – Arabika un Robusta, kas dala kafijas ražošanas tirgu proporcijas 65% un 35% atbilstoši.
3. Kafijas cenu paaugstināšanās pasaulē turpinās.
4. Nescafe ir zīmols ar senu vēsturi kopš 1938. gada.
5. Nescafe kafijas sortiments ir plašs un ir pieejams Latvijas lielveikalos un citus veikalos.
6. Cenu līmenis produkcijai ir pirktspējīgs. Pircēji gatavi maksāt par kvalitāti un zīmoli.
7. Apkopojot aptaujas rezultātus, atklāts ka liela daļa liepājnieku izvēlas tieši Nescafe zīmolu.
…
Kafijas tirgus ir liels un visu laiku mainās, un uzņēmējiem ir ļoti svarīgi iegūt informāciju par patērētāja prasībām un vajadzībām, un saprast kā patērētāji izvēlas kafijas zīmolus, kāpēc viens zīmols ir populārs, bet otrais nav. Līdz ar to, ka Nescafe zīmols ir populārs, ir interesanti izpētīt šī zīmola produkciju un produkcijas Nescafe starptautisko uzņēmumu Nestlé. Šim nolūkam ir izvirzīti uzdevumi: • Izpētīt uzņēmuma Nestlé veidošanu • Uzzināt par kafijas tirgu Latvijā un pasaulē • Izpētīt uzņēmuma Nestlé piedāvāto Nescafe zīmola produkciju • Veikt aptauju, lai uzzinātu kafijas tirgu patērētāju Latvijā un Nescafe zīmola pircējus