Оценка:
Опубликованно: 21.10.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 11.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 12.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 13.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 14.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 15.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 16.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 17.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 18.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 19.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 20.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 21.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite', 22.
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Hauska&Partner uzņēmumā galvenais iekšējās un ārējās komunikācijas veids ir personiskā komunikācija, kas ļauj nodibināt draudzīgas un uzticīgas attiecības gan ar uzņēmuma darbiniekiem, gan ar tā ietekmes pusēm.
2. Hauska&Partner uzņēmumā sabiedrisko attiecību funkcijas ir sadalītas darbinieku starpā atbilstoši uzņēmuma hierarhijai, kas ļauj augstākstāvošajiem darbiniekiem uzticēt tehnisko darbu asistentam vai biroja darbiniekam un, pilnībā koncentrējoties uz primārām funkcijām, palielināt sava darba efektivitāti.
3. Hauska&Partner darbinieki sava ikdienas darbā aktīvi izmanto tādus elektroniskās komunikācijas līdzekļus kā Intranets, Skype un videokonferences, kas ļauj paātrināt informācijas un dokumentācijas plūsmu.
4. Komunikācijas aģentūras Hauska&Partner galvenais ārējās komunikācijas rīks ir speciālo pasākumu organizēšana, kuru laikā viņi apmāca apmeklētājus, sniedz tiem vērtīgu informāciju biznesa attīstībai, veido divvirzienu komunikāciju un pierāda sevi kā uzticīgu un kompetentu sadarbības partneri.
5. Hauska&Partner nav pietiekama ārējā komunikācija, masu medijos ir pieejama ļoti ierobežota informācija par uzņēmumu kā tādu un par tā aktivitātēm.
6. Uzņēmumā nepietiek darbaspēka, konsultanti ir spiesti uzņemties vairāku projektu realizēšanu vienlaicīgi, līdz ar to veicamie darbi pārklājās, un darba efektivitāte un kvalitāte mazinās.

Коментарий автора
Atlants