Оценка:
Опубликованно: 26.02.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Реферат 'Rituālkomunikācijas prakses piemērs', 1.
  • Реферат 'Rituālkomunikācijas prakses piemērs', 2.
  • Реферат 'Rituālkomunikācijas prakses piemērs', 3.
  • Реферат 'Rituālkomunikācijas prakses piemērs', 4.
  • Реферат 'Rituālkomunikācijas prakses piemērs', 5.
  • Реферат 'Rituālkomunikācijas prakses piemērs', 6.
  • Реферат 'Rituālkomunikācijas prakses piemērs', 7.
  • Реферат 'Rituālkomunikācijas prakses piemērs', 8.
  • Реферат 'Rituālkomunikācijas prakses piemērs', 9.
Фрагмент работы

Nevar aizmirst, ka “Apple” ir uzņēmums un uzņēmumu galvenais mērķis ir peļņas gūšana. iPhone prezentācijās dažkārt tiek pieminēta uzņēmuma peļņa un pārdotais apjoms, bet šī informācija uzkrītoši paslīd garām tās skatītājiem, jo kā gan citādi izskaidrot faktu, ka par iPhone cilvēki ir gatavi maksāt 2 un 3 reizes vairāk nekā par tehniski līdzvērtīgu mobilo telefonu. Liela daļa patērētāju pat neizmanto iPhone papildus funkcijas, tomēr šis zīmols ir svarīgāks, un tas ir , pirmkārt, “Apple” dibinātāja Stīva Džobsa nopelns, kurš izlēma, ka ar “Apple” produktiem patērētājiem jāpārdod ne vien ierīce, bet arī sajūtas.
Kā cilvēkam, kurš nav “Apple” produktu lietotājs, šī bija lieliska iespēja novērtēt procesu objektīvi. Mediju vidē izvairīties no jaunumiem nebija iespējams, taču līdz šīm nebiju redzējusi nevienu no produktu prezentācijām. Tās vērojot jāsecina, ka patiesi ir vēlme kļūt par “Apple” sabiedrības daļu šī dzīves stila un identitātes dēļ. Latvijas kontekstā iPhone netiek uzskatīts kā vienkārša un inovatīva dzīves stila daļa, gluži pretēji, tas ir kā sociālā statusa apliecinājums, jo mūsu iekšējam tirgum, iPhone cena ir ļoti augsta.

Коментарий автора
Atlants