Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.02.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 1.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 2.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 3.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 4.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 5.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 6.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 7.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 8.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 9.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 10.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 11.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 12.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 13.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 14.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 15.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 16.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 17.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 18.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 19.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 20.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 21.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 22.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 23.
  • Реферат 'Konflikti organizācijā un vadītāja loma to risināšanā', 24.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Jēdziena “konflikts” būtības analīze    5
2.  Konflikts organizācijā    7
2.1.  Konflikta rašanās iemesli    7
2.2.  Konfliktu veidi    9
2.3.  Iespējamās konflikta sekas un atrisināšanas iespējas    14
3.  Priekšlikumi konfliktu atrisināšanai    19
  Secinājumi    22
  Izmantotās literatūras saraksts    24
Фрагмент работы

Dzīves tempam un darījumu rosībai kļūstot arvien straujākai, daudzkārt palielinās arī konfliktu iespējas. Ar sīkākām nesaskaņām vai nopietnākiem konfliktiem laiku pa laikam nākas saskarties katram. Dzīvē veicas tiem, kuri prot sadarboties ar citiem un pavērst saspringtu situāciju labvēlīgā gultnē. Divdesmit pirmajā gadsimtā izredzes gūt sekmes biznesā būs tikai tiem, kas pratīs sadarboties un strādāt kopā ar citiem cilvēkiem. Tādēļ svarīgi ir apgūt prasmi apbruņot kareivīgi noskaņotus cilvēkus un likvidēt konfliktsituācijas.
Lai veiksmīgi rastu izeju no konfliktsituācijas, jāievēro šādi nosacījumi:
1.Jāizprot, kādi cilvēka uztveres elementi nodrošina gatavību sadarboties.
2.Jāsaskaņo sava rīcība ar sadarbības partneru interesēm un vajadzībām.
3.Jāiemācās ikdienas saskarsmē izrādīt izpratni un sniegt atbalstu kolēģiem.
4.Jāattīsta spējas atrisināt konfliktus un vienoties par labāko izeju no visdažādākajām krīzes situācijām.
5.Jāizstrādā personiskā aizsardzības sistēma, lai pārvarētu spriedzi un ārēju spiedienu.
Spēja sekmīgi apgūt šīs iemaņas saistīta ar četriem faktoriem:
Katram jājūt personiska atbildība par savu pilnveidošanos;
Jābūt elastīgam uzvedības modeļu izvēlē;
Jāspēj uzklausīt citu viedokli un nepiemirst to turpmākajā darbā;
Pozitīvi jāizturas pret pārmaiņām.…

Коментарий автора
Atlants