Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.11.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 1.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 2.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 3.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 4.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 5.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 6.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 7.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 8.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 9.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 10.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 11.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 12.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 13.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 14.
  • Презентация 'Reklāmas veidošanas psiholoģiskie aspekti', 15.
Фрагмент работы

Komunikācijas modelis
Kas? Ko stāsta? Ar kādiem līdzekļiem? Kam stāsta?
Teksts
Virspusējs, uzreiz uztverams teksts (metaforas, saukļi)
Dziļāka doma, lieka aizdmāties
Vizuālais izskats

Mūzika

Sirreālisms un vizuālās metaforas
‘Bandwagon’ reklāmas paņēmiens
Paņēmiens, kuru izmantojot reklāmas veidošanā, panāk skatītāju domāt, ka viņš ir vienīgas, kas vēl nav pamēģinājis vai jau nelieto attiecīgo produktu/pakalpojumu.

Komunikācijas modelis
Kas? Ko stāsta? Ar kādiem līdzekļiem? Kam stāsta?
Reliģija
Dzimums
Paaudzes
Dzīves līmenis

Коментарий автора
Atlants