Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.06.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Kvalitātes teorija, principi, standarts', 1.
  • Конспект 'Kvalitātes teorija, principi, standarts', 2.
  • Конспект 'Kvalitātes teorija, principi, standarts', 3.
  • Конспект 'Kvalitātes teorija, principi, standarts', 4.
  • Конспект 'Kvalitātes teorija, principi, standarts', 5.
  • Конспект 'Kvalitātes teorija, principi, standarts', 6.
  • Конспект 'Kvalitātes teorija, principi, standarts', 7.
Фрагмент работы

DEFINICIJAS

KVALITĀTE – objekta raksturotāju kopa, kas nosaka tā atbilstību noteiktām vai iedomātām vajadzībām.

KVALITĀTES SISTEMA - institūcijas struktūra, darbība, procesi un līdzekļi kvalitātes
vadīšanas īstenošanai.

KVALITĀTES VADĪŠANA - vispārīga vadības rīcība, nosakot kvalitātes politiku,
mērķus un atbildību, kā arī to īstenošanu kvalitātes sistemā ar kvalitātes plānošanu,
kvalitates vadibu, kvalitates nodrošinašanu un kvalitates pilnveidošanu.

KVALITĀTES VADĪBA - darba paņēmieni un darbība kvalitātes prasību
apmierināšanai.

KVALITĀTES PLĀNOŠANA - rīcība, lai izstrādātu darbības mērķus, kvalitātes
prasības, kā arī prasības kvalitātes sistēmas elementu lietošanai.

KVALITĀTES NODROŠINĀŠANA - kvalitātes sistemā ieklauta rīcība un pastāvīgie
pasākumi, lai radītu pārliecību par objekta atbilstību kvalitātes prasībām.

KVALITĀTES PILNVEIDOŠANA - rīcība darbības un procesu tehniskās un
ekonomiskās efektivitātes pastāvīga paaugstināšana, lai nodrošinātu institūcijas un
patērētāju labklājibu.

KVALITĀTES UZRAUDZĪBA - kāda objekta stāvokļa pastāvīga apskate un
izvērtēšana, kā arī protokola ierakstu analīze, apliecinot noteikto kvalitātes prasību
ievērošanu.

KVALITĀTES AUDITS - sistemātiska un neatkarīga analīze, lai pārliecinātos, vai rīcība
kvalitātes jomā un iegūtie rezultāti atbilst plānotiem pasākumiem un vai tie ir lietderīgi un piemēroti mērka sasniegšanai.…

Коментарий автора
Atlants