Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Презентация 'A/s "AirBaltic" korporatīvās sabiedriskās attiecības', 1.
  • Презентация 'A/s "AirBaltic" korporatīvās sabiedriskās attiecības', 2.
  • Презентация 'A/s "AirBaltic" korporatīvās sabiedriskās attiecības', 3.
  • Презентация 'A/s "AirBaltic" korporatīvās sabiedriskās attiecības', 4.
  • Презентация 'A/s "AirBaltic" korporatīvās sabiedriskās attiecības', 5.
  • Презентация 'A/s "AirBaltic" korporatīvās sabiedriskās attiecības', 6.
  • Презентация 'A/s "AirBaltic" korporatīvās sabiedriskās attiecības', 7.
Фрагмент работы

Uzņēmums tika dibināts 1995.gadā, un tā galvenie akcionāri ir Latvijas valsts ( 52,6 % akciju) un SIA Baltijas aviāciju sistēmas ( 47,2 %).
A/S Air Baltic Corporation patlaban apvieno tradicionālo aviopārvadātāju un zemo izmaksu aviokompāniju labāko pieredzi, sniedzot avio satiksmes pasažieru un kravas pārvadājumu pakalpojumus.
2009. gadā airBaltic pārvadāja gandrīz 2,8 miljonus pasažieru.

Misija, vīzija, vērtības
Misija
darboties kā drošai, rentablai, uz pasažieru interesēm orientētai, augstas kvalitātes aviosabiedrībai, kas piedāvā lidojumus no un uz Rīgu, kā arī tranzītā caur to, tā attīstot Rīgu par efektīvu Baltijas reģiona gaisa satiksmes mezglu.
Vīzija
sadarboties ar partneriem
nodrošināt pasažieriem drošu iespēju lidot viņiem
izdevīgā laikā
uz viņu vēlamo galamērķi.
Vērtības
Drošība
Punktualitāte
Serviss.…

Коментарий автора
Atlants