Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 20-й век (1900–1999 гг.)
2000–2010 гг.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 1.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 2.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 3.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 4.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 5.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 6.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 7.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 8.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 9.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 10.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 11.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 12.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 13.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 14.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 15.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 16.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 17.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 18.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 19.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 20.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 21.
  • Реферат 'Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA "RE&RE"', 22.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
2.  Būvniecības nozares vispārējs apraksts    4
3.  Būvniecības uzņēmuma SIA „RE&RE” darbības analīze    8
3.1.  Sniegto būvniecības pakalpojumu raksturojums    11
3.2.  SIA „RE&RE” SVID analīze    11
4.  Mārketinga stratēģiskā plānošana SIA „RE&RE”    14
4.1.  Produkta tirgus iespēju matrica SIA „RE&RE”    15
4.2.  Portera kopējais stratēģiskais modelis    16
4.3.  Mārketinga stratēģija pret konkurentiem tirgū    19
4.4.  Tirgus segmentēšana SIA „RE&RE”    20
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Фрагмент работы

Kursa darba tēma ir „Mārketinga stratēģija būvniecības uzņēmumā SIA „RE&RE”. Katru gadu būvniecības nozarei ir tendence palielināties, pēc pieauguma tempiem 2006. gadā tā atradās 3. vietā un IKP struktūrā veidoja 6%. Pēc statistikas datiem būvniecības nozare nav spējusi apmierināt strauji augošo pieprasījumu pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā. Jaunajiem uzņēmumiem ir sarežģīti iekļūt nozarē, jo trūkst kvalificēta darbaspēka, kā arī pieredzes būvniecībā un uzņēmējdarbībā. Būvniecības uzņēmums SIA „RE&RE” pēc apgrozījuma 2006. gadā ir otrais lielākais būvniecības uzņēmums Latvijā.
Kursa darba mērķis ir izanalizēt būvniecības uzņēmuma SIA „RE&RE” mārketinga stratēģiju. Lai varētu sasniegt kursa darba mērķi, tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
Veikt būvniecības nozares statistisko analīzi;
Izpētīt būvniecības uzņēmuma SIA „RE&RE” darbību;
Noskaidrot un izanalizēt uzņēmuma mārketinga stratēģiju un tās izvēles pamatojumu SIA „RE&RE”.
Kursa darbā tiek izmantotas sekojošas pētījumu metodes:
Zinātniskās literatūras izpēte un analīze;
Grafiskā metode;
Statistiskā metode;
SVID metode.
Šobrīd Latvijā nav iespējams noteikt darbojošos uzņēmumu skaitu būvniecības nozarē, jo nozare pēc klasifikatora ir sadalīta vairākās grupās. Uzņēmumi reģistrējas vairākās grupās un klasēs, lai pieteiktu visus darbības veidus un līdz ar to tiek „pieskaitīti” vairākas reizes, kā arī daudzi uzņēmumi strādā ar licencēm, kas izsniegtas uz 10 gadiem un kuru termiņš vēl nav beidzies, tāpēc uzņēmumi būvkomersantu reģistrā vēl nav reģistrējušies, tādēļ Latvijā ir izveidojusies situācija, ka būvniecības nozarē reāli darbojas 3 kvalifikācijas sistēmas un nav iespējams noteikt būvniecības uzņēmumus skaitu.
Būvniecības nozarē nav iespējams strikti nodalīt – kas ir konkurents un kas potenciālais sadarbības partneris. Īpaši izteikts tas ir vidēji lieliem uzņēmumiem, nereti tie konkurē ar citiem uzņēmumiem kāda projekta ietvaros, citreiz sadarbojas kādā projektā ģenerāluzņēmēja vai apakšuzņēmēja statusā. (Liepa E., 2006)
Pēc Lursoft datiem pieejamās informācijas, 2006. gadā pēc NACE klasifikatora Latvijā bija reģistrējušies 1428 būvniecības uzņēmumi, pārsvarā Rīgā. Septiņu lielāko būvniecības uzņēmumu neto apgrozījums 2005. gadā bija virs 20 milj.Ls. (sk. Tabulu 1.1).…

Коментарий автора
Atlants