-
Tirgzinības plānošana AS "Unibanka"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
A/s Latvijas Unibanka apraksts | 4 | |
Uzņēmuma stiprās un vājās puses | 6 | |
Uzņēmums – uzņēmums iespēju, draudu matricas | 7 | |
Uzņēmums – nozare iespēju, draudu matricas | 9 | |
Uzņēmuma mērķu koks | 11 | |
A/s Latvijas Unibanka piedāvāto pakalpojumu portfeļplāns | 13 | |
Portera 5 faktoru modelis | 16 | |
Stratēģiskās plaisas A/s Latvijas Unibanka | 18 | |
M’arketinga komplekta elementi | 19 | |
Preces attīstības līmeņi | 21 | |
Preču pozicionēšana | 22 | |
Mērķa segmenta izvēle tirgū | 24 | |
Secinājumi un priekšlikumi | 25 | |
Izmantotā literatūra | 26 |
Darbam mārketinga plānošanā autori izvēlējās izmantot un pētīt a/s “Latvijas Unibanka”(tekstā vēlāk Unibanka), tāpēc kā tā ir viena no spēcīgākajām bankām Latvijā un tās mātes uzņēmums SEB grupa ir ietekmīgākais finansu grupējums Baltijas un Skandināvijas reģionā. Autori izvēlējās tieši banku sektoru, jo tajā pastāv liela konkurence, tādejādi interesanti ir veikt banku salīdzinājumus piedāvāto pakalpojumu, personāla attieksmes, mārketinga pasākumu, pakalpojumu izcenojumu un nākotnes mērķu jomā.
Autoru mērķis, veidojot šo darbu, ir noskaidrot, cik liela ir Unibankas konkurētspēja banku sektorā tagad un arī nākotnē, kā arī izpētīt un salīdzināt banku starpā konkrētus piedāvātos pakalpojumus.
Lai sasniegtu autoru noteiktos mērķus, autori darbā ir aprakstījuši: Unibankas stiprās un vājās puses, iespējas un draudus gan uzņēmumā, gan nozarē, uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu portfeļplānu un nākotnes mērķu koku, mārketinga kompleksa elementus, Portera 5 faktoru modeli, stratēģiskās plaisas, “Studenta Bankas” komplekta attīstības līmeņus, kā arī i-bankas un Unibankas atrašanos General Electric modelī un mērķa tirgu, un VISA Gold kredītkartes pozicionēšanu.
Šī darba tapšanā autori galvenokārt ir izmantojuši a/s “Latvijas Unibanka” u.c. komercbanku interneta mājaslapas, informatīvos bukletus, izziņu dienestus, kā arī a/s “Latvijas Unibanka” 2000. gada pārskatu.…
tirgzinības plānošana - uzņēmumu stiprās vājās puses,preču pozicionēšana, kopējo draudu matricas u.c.