Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.04.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Конспект 'Mārketinga ārējā vide', 1.
  • Конспект 'Mārketinga ārējā vide', 2.
Фрагмент работы

6. Zinātnes un tehnikas progresa rezultātā, tehnoloģijas tik ļoti attīstās, ka spēj aizstāt cilvēku dažādās jomās, piemēram, šobrīd to var novērot veikalos, kur var izmantot pašapkapošanās kases, līdz ar to kasieriem ir mazāk darba, un tas ir pozitīvi, jo tas atvieglo cilvēka darbu, taču tajā pašā laikā tas ir arī negatīvi, jo samazinās pieprasījums pēc darbaspēka.
Mārketinga speciālistiem šim zinātnes un tehnikas progresam un attīstībai ir ļoti jāseko līdzi, un jāattīstās līdz ar to, un arī jāpielāgojas šai modernizācijai, lai varētu izsecināt, kā šī zinātne un tehnoloģijas var uzņēmumam palīdzēt un atvieglot ikdienas dzīvi.
7. Es pieļauju domu, ka tā varētu būt medicīna. Jo visur pasaulē tiek pētīta medicīna, attīstīta tehnoloģija un aprīkojums, atklātas jaunas zāles un ārstēšanas metodes.
8. Manuprāt, sabiedrībai jābūt informētai par to, no kurienes nāk šī jaunā prece, kas tika izmantots ražojot šo preci vai tika ievēroti drošības standarti, kam šī prece ir paredzēta, tās derīguma termiņš. Pēc manām domām īsi sakot sabiedrībai ir jāzina jaunās preces kvalitāte un atbilstība cenai.

Коментарий автора
Atlants