-
Mārketinga plāns a/s "Hansabanka" - Latvija
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Kā veidojušās bankas Latvijā | 4 |
2. | Valsts ekonomiskais stāvoklis | 6 |
2.1. | Makroekonomiskā attīstība un valdības politika | 6 |
2.2. | Latvijas banku sistēmas monetārie rādītāji | 8 |
3. | Hansabankas pakalpojumi | 10 |
3.1. | Degvielas karte | 11 |
3.2. | Algas konts | 11 |
4. | Tirgus segmentācija | 12 |
4.1. | Nišas noskaidrošana | 12 |
4.1.1. | Masu mārketings | 12 |
4.1.2. | Pēc produkta diferencēts mārketings | 12 |
4.1.3. | Mērķmārketings | 12 |
4.2. | Tirgus aizpildīšanas stratēģija | 13 |
4.2.1. | Nediferencētā mārketinga stratēģija | 13 |
4.2.2. | Diferencētā mārketinga stratēģija | 13 |
5. | Mārketinga Mix elementi | 14 |
5.1. | Cena | 14 |
5.2. | Reklāma | 14 |
6.2. | A/s “Hansabank – Latvija” galvenie uzdevumi 1999.gadā | 18 |
7. | Finansu rādītāji | 20 |
8. | Hansabankas 1999.gada 1. pusgada rezultāti | 21 |
9. | Riska vadība | 22 |
Secinājumi | 23 | |
Izmantotā literatūra | 24 |
Aizvadītais gads nenoliedzami bijis pārbaudījumu laiks Latvijas tautsaimniecībai kopumā un jo īpaši – Latvijas komercbankām. Krievijas krīzes ietekmē valstī kopumā ir palēninājušies iekšzemes kopprodukta pieauguma tempi – no 6,4% 1998.gada pirmajā pusē līdz 4,9% 1998.gada deviņos mēnešos, pieaudzis bezdarbs, sasniedzot augstāko līmeni kopš 1992.gada – 9,2% no ekonomiski aktīvajiem iedzīvotājiem. Daudziem Latvijas uzņēmumiem, kuru darbība bija cieši saistīta ar Krievijas tirgu, vajadzēja to ievērojami sašaurināt, vienlaikus meklējot jaunas sadarbības iespējas citās valstīs.
Tomēr, neskatoties uz ekonomiskajiem satricinājumiem Krievijā un pasaulē, Latvijā ekonomiskā izaugsme neapstājas – turpina pieaugt nefinansu investīciju apjoms. Konsekventa monetārā un fiskālā politika palīdzēja saglabāt valstī zemu inflācijas līmeni – 1998.gada inflācijas rādītājs 2,8% ir viens no viszemākajiem Centrāleiropā.…
mārketinga plāns...un viss, kas ir saistīts ar A/S Hansabanka!!!
