Оценка:
Опубликованно: 09.05.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 1.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 2.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 3.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 4.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 5.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 6.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 7.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 8.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 9.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 10.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 11.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 12.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 13.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 14.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 15.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 16.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 17.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 18.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 19.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 20.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 21.
  • Реферат 'AS "Laima" tirgus izpēte', 22.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  AS „LAIMA” VĒSTURE    4
2.  AS “LAIMA” PRODUKTI    6
3.  AS „LAIMA” ZĪMOLI    9
3.1.  JAUNUMI    9
3.2.  POPULĀRĀKIE ZĪMOLI    10
4.  TIRGUS IZPĒTE    13
4.1.  AS „LAIMA” LATVIJAS TIRGUS RAKSTUROJUMS    13
4.2.  AS „LAIMA” PASAULES TIRGUS RAKSTUROJUMS    15
4.3.  AS „LAIMA” KONKURENCES ANALĪZE    16
4.3.1.  Konkurentu apraksts    17
4.3.2.  Konkurentu salīdzinājums    19
4.4.  AS „LAIMA” VIRZĪŠANA TIRGŪ    20
  SECINĀJUMI    21
  BIBLIOGRAFISKAIS SARAKSTS    22
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1.AS „Laima” ir izturējusi gan abus Pasaules karus, gan okupācijas režīmus, bet kvalitatīvā saldumu garša ir saglabājusies.
2.AS „Laima” sortimentā ietilpst vairāk nekā 250 dažādu produktu – šokolādes tāfelītes, konfektes, kārbas, karameles, zefīrs, cepumi, vafeles, marcipāns un citi.
3.AS „Laima” ir ieņēmusi vadošo vietu Latvijas tirgū, bet pēdējos gados izvirzījies līderpozīcijās arī Baltijas tirgū, saražojot 16 000 tonnas saldumu un apgrozot ap 24 miljoniem latu gadā.
4.Saistība ar eksportu, 2011.gadā plānotais pieaugums ir 8%, savukārt 2012.gadā plānots to palielināt vēl par 10%.
5.Galvenie konkurenti ir Lietuvas „Pergale”, Igaunijas „Kalev”, Somijas „Fazer”
6.AS „Laima” starp konkurentiem ir ieņēmusi stabilu pozīciju raugoties no pirktā produkcijas apjoma. Tās īpatsvars ir 40%, kas ir iepriecinošs rādītājs. Kā nākamais spēcīgākais konkurents šokolādes tirgū ir Somijas „Fazer” ar 24%. Tam seko „Kalev” ar 16%, savukārt tikai 8% no aptaujātajiem respondentiem pērk Lietuvas „Pergale” ražotās šokolādes.
7. „Laima” piedāvā produktus visa vecuma cilvēkiem, tad arī reklāmas tiek veidotas tā, lai tiek piesaistītas dažāda vecuma grupas. Reklāmās tiek radīta romantiska, noslēpumaina un jauka gaisotne, kas ir tīkama jebkura vecuma reklāmas skatītājam.



Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants