Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.02.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат '4P un simbolu pielietojums apģērbu reklāmās', 1.
  • Реферат '4P un simbolu pielietojums apģērbu reklāmās', 2.
  • Реферат '4P un simbolu pielietojums apģērbu reklāmās', 3.
  • Реферат '4P un simbolu pielietojums apģērbu reklāmās', 4.
  • Реферат '4P un simbolu pielietojums apģērbu reklāmās', 5.
  • Реферат '4P un simbolu pielietojums apģērbu reklāmās', 6.
  • Реферат '4P un simbolu pielietojums apģērbu reklāmās', 7.
  • Реферат '4P un simbolu pielietojums apģērbu reklāmās', 8.
  • Реферат '4P un simbolu pielietojums apģērbu reklāmās', 9.
  • Реферат '4P un simbolu pielietojums apģērbu reklāmās', 10.
  • Реферат '4P un simbolu pielietojums apģērbu reklāmās', 11.
  • Реферат '4P un simbolu pielietojums apģērbu reklāmās', 12.
  • Реферат '4P un simbolu pielietojums apģērbu reklāmās', 13.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Reklāmas jēdziens un funkcijas    4
2.  Reklāmas veidotāju izmantotais “4 P” apģērbu reklāmās    8
3.  Servisa un autoritātes simbolu lietojums apģērbu reklāmās    9
  Secinājumi    11
  Literatūras saraksts    12
  Jēdzienu skaidrojums    13
Фрагмент работы

Mūsdienās reklāmai žurnālos ir aktuāla nozīme patērētāju sabiedrībā, jo žurnāli ir viens no efektīvākajiem veidiem, kur izvietot reklāmu un, kuri aptver plašu mērķauditoriju. Ir izpētīts, ka kopumā cilvēki lielāku uzmanību pievērš reklāmai žurnālos, nevis TV.1 Pie šāda atzinuma ir nonācis vācu autors Kloss. Balstoties uz šiem faktiem, vēlos pētīt žurnālu reklāmas, ar ko tās iedarbojas uz patērētāju, ja ir tāda atsaucība tieši žurnālu reklāmām.
Apģērbu reklāmas ir vienas no tām, kuras aizņem ievērojamu vietu žurnālu lapaspusēs, visbiežāk tā ir A4 lapa. Tas izskaidrojams ar to, ka vairākumā apģērbus reklamē populāru veikalu ķēdes, lielas kompānijas un atpazīstami zīmoli.
Sabiedrībā pastāv aktuāla problēma, kad reklāmas rada vairāk negatīvas emocijas, nekā pozitīvas. Tas ir skaidrojams ar dažādiem faktoriem, piem., reklamē dārgas preces, zīmolu drēbes, kuras patērētājs nevar atļauties, tas rada negatīvas emocijas. Pozitīvas emocijas var izraisīt reklāmas vizuālais noformējums, reklāmas tēls utt.
Skaistu bilžu un skatiena ķērāju vietā ir saprātīgāk komunicēt funkcionālos un psiholoģiskos ieguvumos, jo vieni un tie paši argumenti, emocijas nestrādā uz visām mērķa grupām vienādi. Svarīgi ir koncentrēties uz patērētāja, mērķa grupas konkrētiem motīviem un priekšstatiem, tā varēs iegūt efektīvāku un prognozējamāku rezultātu.…

Коментарий автора
Atlants