Оценка:
Опубликованно: 24.04.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Конспект 'Mārketinga un sabiedrisko attiecību nozīme zīmola darbībā', 1.
  • Конспект 'Mārketinga un sabiedrisko attiecību nozīme zīmola darbībā', 2.
Фрагмент работы

Sabiedrisko attiecību un mārketinga funkcijas uzņēmumā var būt līdzīgas, bet tajā pašā laikā tām ir arī svarīgas atšķirības. Sabiedrisko attiecību funkcija parasti koncentrējas uz attiecībām ar dažādiem sabiedrības locekļiem - presi, klientiem, akcionāriem, valdību, un citiem ieinteresētajiem grupām. Sabiedrisko attiecību centrs varētu būt ilgtermiņa attiecību veidošana, uzturēšana un stiprināšana ar šīm grupām, izmantojot dažādas metodes, piemēram, preses paziņojumus, pasākumus, komunikāciju ar sabiedrību, un krīzes pārvaldību. …

Коментарий автора
Atlants