Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.01.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 1.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 2.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 3.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 4.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 5.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 6.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 7.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 8.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 9.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 10.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 11.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 12.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 13.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 14.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 15.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 16.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 17.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 18.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 19.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 20.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 21.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 22.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 23.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 24.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 25.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 26.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 27.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 28.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 29.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 30.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 31.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 32.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 33.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 34.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 35.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 36.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 37.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 38.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 39.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 40.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 41.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 42.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 43.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 44.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 45.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 46.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 47.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 48.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 49.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 50.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 51.
  • Дипломная 'Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā', 52.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    3
  ANNOTATION    4
  IEVADS    5
1.  Kvalitātes vadības sistēmas raksturojums    7
1.1.  Kvalitātes vadības sistēmas vēsture    10
1.2.  Kvalitātes vadības sistēmas nepieciešamība un priekšrocības    14
2.  Konkurētspējas nodrošināšana    16
2.1.  Konkurētspējas elementi un pasākumi    19
2.2.  Kvalitāte kā konkurētspējīgā priekšrocība    21
3.  ISO 9001:2000 standarts    24
4.  Latvijas uzņēmumu kvalitātes pārvaldības sistēma    32
4.1.  Ieviesto ISO standartu uzņēmumu analīze    32
4.2.  Uzņēmumos veiktās aptaujas vispārīgs raksturojums    36
5.  Kvalitātes vadības sistēmas globāli    46
  Secinājumi un priekšlikumi    49
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    46
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Kvalitātes vadības sistēma ir organizācijas vadības metode, lai sasniegtu lielāku klientu apmierinātību, zemākas kopējās izmaksas, lielāku peļņu, augstāku darbinieku produktivitāti un apmierinātību.
2. Kvalitātes vadības sistēma ir konkurences priekšrocību pamats, kas palīdz attīstīt jaunas tendences tirgū, inovāciju un jaunievedumus.
3. Konkurētspējīgo priekšrocību var attīstīt ar efektivitātes, kvalitātes, jaunievedumu un klientu vēlmju apmierināšanas metodēm.
4. ISO standarta sertifikāts apliecina, ka uzņēmuma kvalitātes vadības sistēma ir sertificēta pēc labākās prakses standarta, un atbilst šī standarta prasībām, līdz ar to partneri var būt pārliecināti par pakalpojuma un produkcijas kvalitāti un tas veicina starptautisku sapratni un atpazīstamību.
5. Izvērtējot pētījuma rezultātus, var secināt, ka tieši pēc iestāšanās Eiropas Savienībā izsniegto sertifikātu skaits ir pieaudzis, jo sadarbojoties ar ārvalstu kompānijām un organizācijām ir ļoti būtiski, lai uzņēmumi darbotos atbilstoši ISO 9001 standarta prasībām.
6. Pēc veiktā pētījuma datiem Latvijā patlaban lielākā daļa uzņēmumu ir sertificēti atbilstoši ISO 9001, jo šo standartu var piemērot praktiski jebkura veida organizācijai, aptverot visas darbības jomas, kā arī šo ISO standartu ir viegli integrēt ar citām sistēmām uzņēmumā.
7. Pētījuma rezultāti liecina, ka lielākā daļa ISO 9001 sertificēti uzņēmumi darbojas būvniecības un rūpniecības jomā, jo šajās nozarēs ir ļoti sīva konkurence un piedaloties starptautiskajos projektos priekšrocība ir uzņēmumiem ar ISO 9001 standartu.
8. Pētījums pierāda, ka ieviešot KVS uzņēmumiem ir palielinājusies tirgus daļa un pārdošanas apjoms, kas liecina, ka uzņēmumiem kopumā ir palielinājusies konkurētspēja.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants