Оценка:
Опубликованно: 10.10.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Mārketinga pasākumu analīze uzņēmumā', 1.
  • Реферат 'Mārketinga pasākumu analīze uzņēmumā', 2.
  • Реферат 'Mārketinga pasākumu analīze uzņēmumā', 3.
  • Реферат 'Mārketinga pasākumu analīze uzņēmumā', 4.
  • Реферат 'Mārketinga pasākumu analīze uzņēmumā', 5.
  • Реферат 'Mārketinga pasākumu analīze uzņēmumā', 6.
  • Реферат 'Mārketinga pasākumu analīze uzņēmumā', 7.
  • Реферат 'Mārketinga pasākumu analīze uzņēmumā', 8.
  • Реферат 'Mārketinga pasākumu analīze uzņēmumā', 9.
  • Реферат 'Mārketinga pasākumu analīze uzņēmumā', 10.
  • Реферат 'Mārketinga pasākumu analīze uzņēmumā', 11.
  • Реферат 'Mārketinga pasākumu analīze uzņēmumā', 12.
  • Реферат 'Mārketinga pasākumu analīze uzņēmumā', 13.
  • Реферат 'Mārketinga pasākumu analīze uzņēmumā', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
  UZŅĒMUMA APRAKSTS    4
  MĀRKETINGA NOZĪME UZŅĒMUMĀ    7
  PIRCĒJA LĒMUMA PIENEMŠANAS PROCESS    8
  MĀRKETINGA PASĀKUMI ANALIZĒJAMAJĀ UZŅĒMUMĀ    10
  REKLĀMA ANALIZĒJAMAJĀ UZŅĒMUMĀ    11
  CENU NOTEKŠANA ANALIZĒJAMAJĀ UZŅĒMUMĀ    13
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    14
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    15
Фрагмент работы

Mārketings ir viens no nepieciešamākajiem pasākumiem uzņēmuma efektīvai, konkurētspējīgai darbībai. Saasinoties konkurencei, attīstoties sortimenta daudzveidībai un patērētāju prasībām pēc kvalitatīvām precēm un pakalpojumiem, aizvien vairāk uzņēmumu Latvijā izjūt nepieciešamību pēc zinātniski pamatotas un stingri nospraustas mārketinga koncepcijas.
Mārketings ir uzņēmējdarbība, kas efektīvi un produktīvi veicina apmaiņu, kuras mērķis ir klienta vēlmju un vajadzību apmierināšana, radot produktu (pakalpojumu), to izplatot, virzot tirgū un nosakot tam cenu.
Latvijas pārejas perioda tirgus ir tikko iegājis Mārketinga Ērā. Kopš ekonomisko ierobežojumu atcelšanas, piedāvājums un konkurence ir krasi pieaugusi. Pieaug arī pieprasījums, taču pirktspēja jeb brīvi izlietojamā ienākumu daļa (nauda, kas paliek cilvēka rīcībā pēc nodokļu atskaitīšanas), ir diezgan vāja. Pateicoties brīvā tirgus attīstībai, panākumus Latvijā var gūt tikai tās firmas, kas spēj apmierināt savu klientu prasības, ražojot īsto produktu par īsto cenu, pieejamu īstā vietā, pie tam nodrošinot savus pircējus ar precīzu informāciju pietiekošā daudzumā. Paredzēt patērētāju nākotnes vēlmes un vajadzības, stratēģiski plānot, kā šīs vajadzības apmierināt, ir, pirmais solis uz panākumiem. To nodrošina mārketinga likumsakarību apzināšanās un šo zināšanu pielietojums praksē.
Es savu kursadarbu esmu izstrādājis uz reāli eksistējoša uzņēmuma mārketinga koncepcijas bāzes. Diemžēl, tā kā šis uzņēmums nepieder man, bet tā īpašnieki nedeva atļauju visu informāciju par uzņēmuma darbību un stratēģiju izpaust, tad atsevišķu jautājumi, kas ir ar to saistīti, tanī skaitā uzņēmuma nosaukums un precīza atrašanās vieta, kursadarbā nav atspoguļoti.…

Коментарий автора
Atlants