Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Iradiācijas fenomens reklāmas darbībā', 1.
  • Конспект 'Iradiācijas fenomens reklāmas darbībā', 2.
  • Конспект 'Iradiācijas fenomens reklāmas darbībā', 3.
Фрагмент работы

Darba uzdevums ir atrast iradiācijas piemērus saistībā ar reklāmu un reklāmas psiholoģiju.
Lai izpildītu šo uzdevumu vispirms noskaidroju, kas ir iradiācija un kāda ir tās saistība ar reklāmu.
Definīcija - iradiācija ir optiska parādība, kas izpaužas tādējādi, ka gaišākas figūras uz tumša fona izskatās lielākas nekā tumšās figūras uz gaiša fona.
Definīcija - Objektīvi nemainīga kairinātāja uztveres maiņu atkarībā no fona izmaiņām reklāmas psiholoģijā dēvē par iradiāciju. Zīmīgi, ka fonam nav jāattiecas uz to pašu jēgas apgabalu, uz kuru attiecas figūra.…

Коментарий автора
Atlants