Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.05.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Реферат 'Cenu politikas veidošana uzņēmumā', 1.
  • Реферат 'Cenu politikas veidošana uzņēmumā', 2.
  • Реферат 'Cenu politikas veidošana uzņēmumā', 3.
  • Реферат 'Cenu politikas veidošana uzņēmumā', 4.
  • Реферат 'Cenu politikas veidošana uzņēmumā', 5.
  • Реферат 'Cenu politikas veidošana uzņēmumā', 6.
  • Реферат 'Cenu politikas veidošana uzņēmumā', 7.
  • Реферат 'Cenu politikas veidošana uzņēmumā', 8.
  • Реферат 'Cenu politikas veidošana uzņēmumā', 9.
  • Реферат 'Cenu politikas veidošana uzņēmumā', 10.
  • Реферат 'Cenu politikas veidošana uzņēmumā', 11.
  • Реферат 'Cenu politikas veidošana uzņēmumā', 12.
  • Реферат 'Cenu politikas veidošana uzņēmumā', 13.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  CENU VEIDOŠANAS MĒRĶI    4
2.  UZŅĒMUMA IZMAKSU ANALĪZE    5
3.  CENAS UN PIEPRASĪJUMA ELASTĪBA    5
4.  TIRGUS TIPI – KONKURENCES SITUĀCIJAS    6
4.1.  Pilnīgas konkurences tirgus raksturojums    6
4.2.  Nepilnīgas konkurences tirgus raksturojums    7
5.  CENAS VEIDOŠANA, BALSTOTIES UZ IZMAKSĀM    8
6.  PRODUKTA GALĪGĀS CENAS VEIDOŠANA    9
  SECINĀJUMI    11
  LITERATŪRAS SARAKSTS    12
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
• Lai uzņēmums noteiktu pareizu cenu politiku ir jāņem vērā gan konkurenti, patērētāji, kā arī pašu noteiktie mērķi.
• Atkarībā no uzņēmējdarbības mērķa (nodrošināt izdzīvošanu tirgū, maksimāli palielināt peļņu; nodrošināt sev vienu no pirmajām vietām tirgū pārdevumu ziņā; iegūt stabilas pozīcijas tirgū preces kvalitātes ziņā) atšķirsies arī pieeja cenu veidošanai.
• Cenu veidošana pakļauta ārējo faktoru un iekšējo faktoru ietekmei.
• Ja ir elastīgs pieprasījums, cenas pazemināšana palielina ieņēmumus, neelastīgs pieprasījums - ieņēmumus samazina.
• Cenai jābūt ne zemākai par tādu līmeni, kāds dod iespēju segt izmaksas un ne augstākai par līmeni, virs kura vairs nav pieprasījuma pēc piedāvātās preces. Posmā starp abām galējībām var noteikt dažādas cenas - tas lielā mērā atkarīgs no izvēlētās metodes.
• Visas tirgus cenu veidošanas metodes var apvienot trīs grupās: orientējoties pēc izmaksām, pieprasījuma un konkurentiem.

Коментарий автора
Atlants