Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.11.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'SIA "Norma – S" menedžmetns', 1.
  • Отчёт по практике 'SIA "Norma – S" menedžmetns', 2.
  • Отчёт по практике 'SIA "Norma – S" menedžmetns', 3.
  • Отчёт по практике 'SIA "Norma – S" menedžmetns', 4.
  • Отчёт по практике 'SIA "Norma – S" menedžmetns', 5.
  • Отчёт по практике 'SIA "Norma – S" menedžmetns', 6.
  • Отчёт по практике 'SIA "Norma – S" menedžmetns', 7.
  • Отчёт по практике 'SIA "Norma – S" menedžmetns', 8.
  • Отчёт по практике 'SIA "Norma – S" menedžmetns', 9.
  • Отчёт по практике 'SIA "Norma – S" menedžmetns', 10.
  • Отчёт по практике 'SIA "Norma – S" menedžmetns', 11.
  • Отчёт по практике 'SIA "Norma – S" menedžmetns', 12.
  • Отчёт по практике 'SIA "Norma – S" menedžmetns', 13.
  • Отчёт по практике 'SIA "Norma – S" menedžmetns', 14.
  • Отчёт по практике 'SIA "Norma – S" menedžmetns', 15.
  • Отчёт по практике 'SIA "Norma – S" menedžmetns', 16.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  STRATĒĢISKĀ MENEDŽMENTA ESAMĪBA UZŅĒMUMĀ SIA „NORMA – S”    3
2.  PERSONĀLA VADĪBA UZŅĒMUMĀ SIA „NORMA – S”    4
3.  KOMUNIKĀCIJAS PROCESS UN LĒMUMU PIEŅEMŠANA UZŅĒMUMĀ    8
4.  SIA “NORMA - S” ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRAS NORVĒRTĒJUMS    10
5.  KVALITĀTES VADĪBAS PROCESS    12
6.  UZŅĒMUMA SIA „NORMA – S” SVID ANALĪZE    13
7.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    16
Фрагмент работы

Misija
Sniegt klientiem pakalpojumus kvalitatīvi, ātri, ar garantiju.
Perspektīva
Uzņēmumā SIA „Norma - S” perspektīva nav noteikta un es domāju, ka tas nav nepieciešams, jo savu perspektīvu uz.ņēmums ir pierādījis 12 gadu pastāvēšanas laikā. Katru gadu izliktie mērķi tiek sasniegti, objektu skaits un to lielums ar katru gadu palielinās. Pakalpojumi tiek sniegti ātrākā laika posmā, jo ir iegādāta jaunāka tehnika darbu veikšanai utt.
Darbs uzņēmumā SIA „Norma – S” tiek organizēts nosprausto uzņēmuma mērķu sasniegšanai un klientu apmierinātībai.
Uzņēmuma mērķi vairāk ir vērsti uz klientu interešu nodrošināšanu, tai pašā laikā paaugstinot pārvaldes nozīmību uzņēmumā.
Katras darba nedēļas sākumā notiek sanāksme, kurā vadība ar darbiniekiem apspriež tuvākos plānu un izvērtē izdarīto, kā arī ir iespēja izteikt savus ierosinājumus attiecībā uz uzņēmuma darbu. Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs, kā arī projektu vadītāji ir vienmēr pieejami uzņēmuma darbiniekiem. Pārvaldei ir vislielākā loma uzņēmuma darbībā un tā sasniegumos, jo bez tiešajiem norādījumiem un plāniem tālākajai darbībai, nebūtu iespējams pabeigt vai turpināt iesāktos projektus.
Uzņēmumā strādā 83 darbinieki un tas ir uzskatāms par vidēji lielu uzņēmumu. Darbinieku funkcijas ir norādītas darbu aprakstos, kuri katram darbiniekam ir uz rokas. Pieņemot jaunus darbiniekus, darba apraksti tiek izsniegti kopā ar darba līgumu, tapēc darbinieks noslēdzot darba līgumu zina kādi būs viņa darba pienākumi, atbildība un tiesības.
Uzņēmuma darbinieki pēc vecuma.…

Atlants