-
Uzņēmuma "X" atpazīstamību veicinošo pasākumu analīze un pilnveidošanas iespējas
Дипломная53 Реклама, маркетинг, Общественные отношения, Международные организации
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 5 | |
Annotation | 6 | |
Аннотация | 7 | |
Ievads | 8 | |
1 | Pasākumi kā uzņēmuma atpazīstamības veicināšanas instruments | 10 |
1.1. | Uzņēmuma atpazīstamības būtība un nozīme | 18 |
1.2. | Pasākumu veidi uzņēmumos | 25 |
1.3. | Pasākumu analīzes iespējas | 28 |
2. | Uzņēmuma „X Latvia” pasākumu analīze par 2010. – 2011. gadu | 30 |
2.1. | Uzņēmuma SIA”X Latvia ” raksturojums | 31 |
2.2. | Uzņēmuma iekšējie pasākumi 2010. – 2011. g. | 33 |
2.3. | Uzņēmuma ārējie pasākumi 2010. – 2011. g. | 34 |
2.4. | Aptaujas anketas rezultāti un intervija ar uzņēmuma vadītāju | 35 |
3. | Kafijas institūta izveide uzņēmuma „X Latvia” atpazīstamības veicināšanai | 43 |
Secinājumi un priekšlikumi | 56 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 58 |
Mūsdienās ļoti svarīgs ir uzņēmuma tēls un tā atpazīstamība, jo īpaši klientu acīs. Tādēļ, lai veicinātu uzņēmuma popularitāti un atpazīstamību ir nepieciešams veikt dažādus atpazīstamību veicinošus pasākumus. Aizvien vairāk uzņēmumi, iestādes un organizācijas meklē jaunus risinājumus, lai veicinātu savas nozares popularizēšanu vēl jo vairāk sava uzņēmuma atpazīstamību. Ņemot vērā mūsdienās lielās informācijas pieejamību uzņēmuma vadītājam ir pārdomāti, kā arī kreatīvi un radoši jāpieiet jebkāda veida uzņēmuma reklāmas veidošanai, vai arī kādu citu pasākumu veidošanai, ar kuru palīdzību tiktu ieinterisēta attiecīgā mērķauditorija. Pateicoties sekmīgiem un, protams, arī pārdomātiem šādiem pasākumiem uzņēmums ir tikai ieguvējs, jo kas attiecināms tieši uz klientu – viņš vienmēr būs informācijas nesējs un arī nodevējs tālāk iespējamajiem potenciālajiem klientiem. Šāda veida pasākumu fināla gala rezultāts ir gaidāms, ka nosaucot jau vien uzņēmuma vārdu lielākajai daļai tas ir zināms it sevišķi attiecīgās nozares darbiniekiem.
Pašlaik šāda veida pasākumus būtu jāveic ļoti pārdomāti, lai tie nestu uzņēmumam gaidītos rezultātus un peļņu, jo tomēr tirgus vēl nav nostabilizējies un tas var dārgi maksāt.
Uzņēmuma atpazīstamību vistiešāk veicina arī paši darbinieki galvenokārt klientu menedžeri, tādēļ ir svarīgi, lai darbinieki būtu zinoši ne tikai savā sfērā, bet arī tiešajā komunikācijā ar klientu. Ņemot vērā plašo klāstu piedāvātajos kursos un semināros darbiniekiem ir iespēja apgūt jaunas zināšanas un jaunākās tendences pārdošanā, un kā atbilstošāk strādāt esot saskarē ar klientiem. …
Baklaura darba mērķis ir veikt uzņēmuma „X” atpazīstamību veicinošo pasākumu analīzi un izstrādāt jaunu pasākuma plānu. Darba mērķa sasniegšanai risināti sekojoši uzdevumi: 1.Izanalizēti pasākumi, kā uzņēmuma atpazīstamības vecināšanas instrumenti 2.Veikta uzņēmuma pasākumu analīze par 2010. – 2011. gadu 3.Izstrādāts kafijas institūta izveides plāns, kā risinājums uzņēmuma „X” atpazīstamības veicināšanai 4.Izstrādāti secinājumi un priekšlikumi Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā ir analizēti pasākumi ar, kuru palīdzību tiek veicināta uzņēmuma atpazīstamība, pasākumu veidi uzņēmumos, un to analīzes iespējas. Otrajā nodaļā ir veikts pētījums par uzņēmumā SIA „X” veiktajiem pasākumiem un atspoguļoti aptaujas anketas rezultāti un intervija ar vadītāju. Trešajā nodaļā izstrādāts kafijas institūta izveides plāns, kā risinājums uzņēmuma „X” atpazīstamības veicināšanai.
