Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.01.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 1.
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 2.
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 3.
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 4.
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 5.
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 6.
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 7.
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 8.
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 9.
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 10.
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 11.
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 12.
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 13.
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 14.
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 15.
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 16.
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 17.
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 18.
  • Презентация 'Direktora vietnieka loma izglītības iestādes darba plānošanā', 19.
Фрагмент работы

Pienākumi
Vadīt audzināšanas darbu, analizēt audzināšanas darbību un noteikt uzdevumus tās pilnveidei;
Veikt attīstības un darba plānošanu, izstrādāt iekšējās kārtības un drošības noteikumus u.c. dokumentāciju,
koordinēt pasākumu organizēšanu un interešu izglītības darbu;
Sadarboties ar audzēkņu vecākiem;
Atbalstīt un sekmēt pašpārvaldes darbību;
Veicināt sadarbību starp audzēkņiem, pedagogiem, valsts un pašvaldību institūcijām un nevalstiskajām organizācijām;
Rūpēties par estētiski sakārtotu vidi iestādē un iestādes tradīciju saglabāšanu un izkopšanu,
Iesniegt rakstiskus priekšlikumus iestādes direktoram par nepieciešamajām izmaiņām, papildinājumiem un grozījumiem iestādes iekšējās kārtības un noteikumos un citos audzināšanas darbu reglamentējošos dokumentos;
Plānot, organizēt, kontrolēt un atbildēt par mācību procesu skolā;
Koordinēt un kontrolēt mācību plānu, standartu un programmu sastādīšanu, metodisko materiālu izstrādāšanu;
Nodrošināt mācību plāna prasību izpildi;
Koordinēt un kontrolēt sesiju un centralizēto eksāmenu norisi;
Gatavot atskaites par mācību–metodiskā darba rezultātiem un paredzētās statistikas atskaites;
Organizēt un vadīt Metodisko padomi;
Koordinēt skolotāju slodžu un tarifikācijas saraksta sastādīšanu, pārbaudīt un apstiprināt slodžu izpildi;
Izvērtēt skolotāju darba kvalitāti;
Veicināt, plānot, organizēt un atbildēt par skolotāju kvalifikācijas paaugstināšanu;
Plānot, organizēt un atbildēt par speciālo priekšmetu skolotāju stažēšanu uzņēmumos u.c.

Atlants