Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.06.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 1.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 2.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 3.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 4.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 5.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 6.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 7.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 8.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 9.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 10.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 11.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 12.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 13.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 14.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 15.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 16.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 17.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 18.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 19.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 20.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 21.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 22.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 23.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 24.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 25.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 26.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 27.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 28.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 29.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 30.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 31.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 32.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 33.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 34.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 35.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 36.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 37.
  • Реферат 'Reklāmas uztveres īpatnības dažādās vecuma grupās', 38.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  REKLĀMAS MĒRĶI, VEIDI UN LOMAS    5
  REKLĀMAS MĒRĶI    5
  REKLĀMAS VEIDI    6
  REKLĀMAS LOMAS    7
  VIZUĀLĀ REKLĀMA    8
2.  REKLĀMAS UZTVERES PSIHOLOĢIJA    10
  KOGNITĪVĀ TEORIJA    10
  UZMANĪBAS PIESAISTE    11
  TRĪS UZTVERES POZĪCIJAS    14
  IEDARBĪBA UZ ZEMAPZIŅU UN UZMANĪBAS VADĪŠANAS PAŅĒMIENI    16
3.  ATTIEKSMES MAIŅA UN AUDITORIJAS ĪPATNĪBAS    17
  ATTIEKSMJU FUNKCIJAS    18
  AUDITORIJAS ĪPATNĪBAS    19
4.  PĒTNIECĪBAS METODOLOĢIJA    20
5.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI    23
  SECINĀJUMI    29
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    30
  PIELIKUMS    32
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Cilvēki vairāk par reklāmas saturu aizdomājas nopietnās reklāmās. Visvairāk uzmanību noturēja CSDD reklāma, kuras tekstu un jēgu saprata visi. Šī reklāma uzrunāja auditoriju emocionālā līmenī, un tas arī nostrādāja.
Reklāma, kuras mūzika ir pārāk atraktīva, nomāc reklāmas saturu (tekstu), līdz ar to var pamanīt savādāku attieksmi vecuma un dzimuma grupās. Jauniešus tā uzrunāja mūzikas dēļ, vecākus cilvēkus neuzrunāja, jo mūzika neļāva saprast reklāmas mērķi.
Tēli reklāmā var ietekmēt dzimumu attieksmi pret reklāmu. Coca –cola reklāmas tēls – turīgs vīrietis, labi dzīves apstākļi, lika vīriešiem pret reklāmu izturēties neitrāli, sievietes tas uzrunāja.
Efektīvu rezultātu reklāmas panāk ar iebiedēšanas paņēmieniem, un CSDD reklāmas to izmanto efektīvi un tiek panākts vēlamais efekts.
Ir pamanāma zināma līdzība Šellija Čeikena heiristikas jēdzienam. CSDD reklāma efektīgi panāca to, ka cilvēki pievērš savu uzmanību, un aizdomājas cik lielā mērā tas skar viņu personiski, savukārt Evian ūdens reklāmai tas neizdevās, jautrā mūzika uzrunā jauniešus, jo viņi pie tādās mūsdienīgas mūzikas atpūšas ikdienā, bet vecāki cilvēki nesaskata tā jēgu.

Коментарий автора
Atlants