Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Tiešās pārdošanas būtība, raksturs un process. Mārketinga komunikāciju integritā', 1.
  • Конспект 'Tiešās pārdošanas būtība, raksturs un process. Mārketinga komunikāciju integritā', 2.
  • Конспект 'Tiešās pārdošanas būtība, raksturs un process. Mārketinga komunikāciju integritā', 3.
Фрагмент работы

Ir svarīgi, lai uzņēmums izvēlētos skaidru tirgus pozīciju. Lielākajai daļai cilvēku ir īsa atmiņa, un tādi paši ir arī mūsu prātos palikušie dažādu modes žurnālu un kafijas šķirņu saraksti. Jums cilvēku uztverē un konkrētajā tirgus segmentā jābūt saraksta galvgalā vai tam, kas prātā nāk pirmais. Būt par tādu, kas ienāk pirmais prātā nozīmē, ka jūsu produkts - prece vai pakalpojums - kļūst par sinonīmu visai preču kategorijai.
Koncepcija apzīmē izstrādātu un formulētu ilgtspējīgu, ilgtermiņa, mediju ziņā neitrālu tēmu. Tai jābūt ļoti noturīgai, tādai, ar ko jebkurš uzņēmums spēj strādāt ilgstoši un kas piecās minūtēs neiemidzinās visu tirgu. Neitralitāte attiecībā pret medijiem nozīmē to, ka koncepcijai jādarbojas jebkurā kontekstā neatkarīgi no medija. Tās pamatā tātad nedrīkst būt alus pudeles burbuļošana, ko var nodot tikai ar mediju, kurā izmantota skaņa.
Kampaņa ietver dažādus pasākumus ar mērķi konkrētajā periodā dominēt tirgū. Retos gadījumos uzņēmums izveido tikai vienu reklāmu vai televīzijas sižetu, jo atsevišķi tie neatstās uz tirgu lielu iespaidu. Labāk trīs vai pat deviņi sižeti un efekts parasti ilgi nav jāgaida, pat ja pieaug ražošanas izmaksas. Kampaņas ir jāsaista ar koncepciju, un tai jābūt tādai, lai tajā varētu izmantot vairākus līdzekļus un atšķirīgus medijus, ko parasti apzīmē ar mediju kokteili.
Vienība ir mazākā reklāmas daļiņa (sludinājums, TV sižets vai reklāmjosla), kas radusies, strādājot pie segmenta, koncepcijas un kampaņas. Tieši šī mazākā daļiņa paveic visvairāk darba: nodod visiem ziņu.

Коментарий автора
Atlants