Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.10.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Zīmols - atpazīstamības nodrošinājums', 1.
  • Реферат 'Zīmols - atpazīstamības nodrošinājums', 2.
  • Реферат 'Zīmols - atpazīstamības nodrošinājums', 3.
  • Реферат 'Zīmols - atpazīstamības nodrošinājums', 4.
  • Реферат 'Zīmols - atpazīstamības nodrošinājums', 5.
  • Реферат 'Zīmols - atpazīstamības nodrošinājums', 6.
  • Реферат 'Zīmols - atpazīstamības nodrošinājums', 7.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Zīmols – atpazīstamības nodrošinājums    2
  A/S ”Liepājas Metalurgs”    4
  Izmantotie avoti    7
Фрагмент работы

Zīmols ir kaut kas vairāk nekā tikai simbols. Tas ir solījums, kurš tiek dots un uzturēts. Zīmols ir garantija un noteiktos gadījumos pat vairāk nekā garantija – tas ir solījums, ka garantija nebūs nepieciešama. Piemēram, pērkot Sony audiosistēmu, tiek dota 3 gadu garantija, bet pats brends diezgan droši pasaka, ka šo garantiju nenāksies izmantot.
Zīmola būtība ir radīt labāko produktu cilvēku prātos. Tas ietver gan racionālos elementus, kvalitāti, drošību, u.c., gan arī emocionālus aspektus – asociācijas, kas rodas, cilvēkiem šo zīmolu iegādājoties un lietojot. Līdz ar to zīmola veidošanu var lielā mērā uzskatīt par emocionālā produkta veidošanu.
Veidojot zīmolu, jāatceras, ka dotajam solījumam ir jābūt:
unikālam;
atraktīvam;
atbilstošam;
uzticamam;
noturīgam.
Zīmola ietekme uz pārdošanu.
Ja kāds izdzird pozitīvas atsauksmes par produktu vai pakalpojumu bez zīmola nosaukuma, viņš atcerēsies stāstu, bet drīz vien aizmirsīs, par ko tas ir bijis. Līdz ar to, verbālā komunikācijā zīmols palīdz cilvēkiem saistīt pozitīvās emocijas ar šo firmas zīmi.
Zīmols darbojas kā riska samazinātājs. Ir teiciens: “neviens vēl nav atlaists par to, ka izvēlējies IBM”.
Prezentējot produktu ar zīmolu, nav jāstāsta, kas tu esi, kāpēc tavu produktu jāpērkt, cik kompetents tu esi. Līdz ar to var apgalvot, lai pārdotu zīmolu, ir vajadzīgs mazāk laika un izmaksu.
Zīmoli, kā mēs visi zinām, līdz šim ir mainījuši sabiedrības uzskatus un attieksmi pret ļoti daudzām lietām. Zīmoli sevī spēj iemiesot milzīgu spēku, kas sakņojas cilvēku prātos, domās un pat dzīves principos. Tās visas vērtības, kurām cilvēki mēdz ticēt, tas ir dzīvesveids, ko mūsdienu sabiedrība realizē, tā ir daļa no kultūras – tātad, arī daļa no pašas sabiedrības, vai mēs to vēlamies vai arī ne. …

Коментарий автора
Atlants