-
Mārketinga instrumentu lietojums kultūras organizācijā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
Mārketinga pētījums | 4 | |
Produkts | 4 | |
„Skudras Metropole” pasākumu organizēšana | 4 | |
„Skudras Metropole” „Stils Bez Tabu” | 5 | |
Cena | 6 | |
„Skudras Metropole” pasākumu organizēšana | 6 | |
„Skudras Metropole” „Stils Bez Tabu” | 6 | |
Vieta | 7 | |
Produkta virzīšana tirgū | 8 | |
Cilvēki | 8 | |
Nobeigums | 10 |
„Skudras metropole” ir viena no izdomas bagātākajām radošajām apvienībām Latvijā. Apvienības galvenie darbības virzieni ir svētku, masu un korporatīvo pasākumu organizēšana. „Skudras Metropoles” radošajā darbībā ietilpst visi procesi, sākot no pārdomāta scenārija un vizuālā koncepta izstrādes līdz veiksmīgai pasākuma norises un scenogrāfijas realizēšanai.
Pieredze un radošās komandas interese par notikumiem pasākumu rīkošanas jomā ir tā, kas veido lielu radošās apvienības ideju bāzes daļu. „Skudras metropole” ir dibināta 2003. gadā, un savas darbības laikā ir realizējusi gan liela, gan neliela mēroga pasākumus, kā arī sporta un korporatīvos pasākumus darbiniekiem un klientiem, tai skaitā „Valsts Ieņēmumu dienests”, „Latvijas Valsts meži”, „Dabas Aizsardzības pārvalde” u.c. Līdz šim radošā apvienība “Skudras metropole” veikusi publisku un slēgtu pasākumu pasūtījuma izpildi, sākot no piecdesmit līdz vienam tūkstotim apmeklētāju, Rīgā un citās Latvijas pilsētās, nodrošinot arī lokālo resursu veiksmīgu piesaisti, tādējādi racionāli izlietojot finanšu kapitālu.
„Skudras Metropoles” radošā komanda lielu nozīmi pievērš tam, lai tie, kuri piedalījušies mūsu organizētajos pasākumos, patīkamas emocijas justu ne tikai to norises laikā, bet arī ilgstošā periodā pēc pasākumu norises. Tas iespējams, pateicoties augsti kvalificētiem speciālistiem, veiksmīgai sadarbības partneru izvēlei un klientu vajadzību izpratnei.
Radošā apvienība “Skudras metropole” turpina dinamiski attīstīties un piedāvāt aizvien jaunus un oriģinālus pakalpojumu veidus, savā koncepcijā, atkarībā no pasūtītāja vajadzībām, saglabājot tradicionālas un ētikas standartiem atbilstošas pieejas, kā arī piedāvājot novatoriskas un radošas idejas.…
Radošās apvienības „Skudras Metropole” darbību var nosacīti iedalīt divos virzienos – „Skudras Metropole” pasākumu organizēšana un „Skudras Metropole” TV3 iknedēļas rubrikas „Stils Bez Tabu” producēšana. Lai arī ir šis nosacītais iedalījums, tas nenozīmē, ka kādam no virzieniem dominējoša loma, jo abi virzieni prasa neatlaidīgu kreatīvo darbu un menedžmentu, kas ir svarīgi faktori jebkurā uzņēmumā, kurš tiek virzīts uz attīstību un peļņas gūšanu.
