-
Komunikācijas loma uzņēmumā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Teorētiskā daļa | 4 |
1.1. | Kas ir komunikācija | 4 |
1.2. | Komunikācijas mērķis | 5 |
1.3. | Uzņēmuma komunikācijas svarīgākās mērķgrupas… | 5 |
1.4. | Komunikācijas iekšējā vide | 6 |
2. | Praktiskā daļa | 7 |
2.1. | Komunikācijas mērķis SIA“Varniset” | 7 |
2.2. | SIA “Varniset” komunikācijas svarīgākās mērķgrupas | 7 |
Secinājumi | 9 | |
Priekšlikumi | 10 | |
Literatūras saraksts | 12 |
Savā darbā galvenokārt centīšos izpētīt un aprakstīt komunikācijas nozīmi un lomu SIA „Varniset”. Izvēlējos tieši šo uzņēmumu, jo pašlaik tur strādāju.
Tātad komunikācija ( katrā ziņā cilvēku komunikācija ) ir cilvēku darbības veids. Tā nepastāv pati par sevi. Tai piemīt tikai tā maģija, kuru tajā ievieš komunikācijā iesaistītie cilvēki.
Vārdam "komunikācija" ir latīņu cilme "communis" - kopējs. Tātad komunikācijā cilvēki mēģina atrast vai nodibināt sava veida kopību. Taču, lai labāk izprastu cilvēku komunikācijas procesu, jums jāizprot cilvēku attiecības citam ar citu.
1.1. Kas ir komunikācija?
Komunikācija nozīmē, ka komunikācijas procesa dalībnieki cits ar citu sazinās. Komunikācija nozīmē domu apmaiņu un saprašanos: informācija ir jāizsūta, tai ir jāpienāk un jātiek saprastai.Tomēr komunikācija ir vairāk nekā tikai informācijas virzīšana turp un atpakaļ, jo tā varētu pastāvēt arī tad, ja divi cilvēki runātu tā, ka viens otru nesaprot. SA gadījumā tie ir uzņēmums un mērķgrupas: abi apmainās ar informāciju, cenšas viens otru saprast, kā arī veidot otra uztveri, uzskatus un nodomus.…
Komunikācijas mērķis ir radīt attieksmi. Attieksme ir iemācīta un diezgan noturīga uzvedība attiecībā pret personu ( piem. Priekšnieku, firmas vadītāju vai darbinieku) vai kādu lietu ( piem. pret pašu uzņēmumu ) . Attieksme var būt pozitīva, neitrāla vai negatīva. Attieksme rodas, ja cilvēks kādai lietai, apstākļiem vai personai piedēvē noteiktas īpašības un šīs īpašibas vērtē, iespējams, ka intuitīvi.
