-
Uzņēmums "Ernst & Young" kā izcilas uzņēmējdarbības piemērs Latvijā un pasaulē
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.1. | Vispārējais raksturojums | 4 |
1.2. | Galvenie darbības virzieni | 4 |
1.3. | Uzņēmuma filozofija un prioritātes | 4 |
1.4. | Klienti | 5 |
1.5. | Cenas | 5 |
2. | Kvalitātes vadība uzņēmumā | 6 |
2.1. | Faktori, kas nosaka panākumus konkurences cīņā | 6 |
2.2. | Uzņēmuma sniegto pakalpojumu atšķirības no konkurentu piedāvājuma | 7 |
2.2.1. | Standarta risinājumu komplekts | 7 |
2.3. | Darba efektivitātes pētīšana | 7 |
2.4. | Mācības uzņēmuma darbiniekiem | 8 |
Secinājumi | 9 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 11 |
Arvien vairāk klienti visā pasaulē apzinās kvalitātes nozīmi. Viņi kļūst prasīgāki un vēlas gūt pārliecību, ka uzņēmums izpildīs viņu vēlmes. Sertificēta kvalitātes vadības sistēma norāda uzņēmuma apņemšanos nodrošināt kvalitāti un klientu apmierinātību.
Vēl pagājušā gadsimta vidū dominējošā biznesa filozofija noteica to, ka organizācijas galvenokārt koncentrējas uz savu produktu. Galvenais uzņēmuma uzdevums bija izdomāt inovatīvu risinājumu, būt pirmajiem un ražot. Toreiz nebija svarīgi, cik efektīva ir ražošana.
Mūsdienu biznesā izšķirošais ir patērētājs, cilvēki, kas strādā organizācijā, kā arī tehnoloģiju, procesu know – how, kā tiek organizēts darbs. Tā tas ir jebkurā industrijā – produkts vairs nav nekas unikāls. Unikāls ir veids, kā organizācija strādā, optimizējot savus iekšējos procesus un apkalpojot klientus. Tas ir menedžmenta domāšanas veids – organizācijas vadība, koncentrējoties uz procesiem.
Ikvienai organizācijai ir sava stratēģija un mērķi, bet darba procesi nosaka to, cik veiksmīgi tā strādā, lai šos mērķus sasniegtu.
Un konkurencei kļūstot sīvākai, arvien vairāk tiek runāts par kvalitātes uzlabošanu un efektīvu ražošanu.
Par šī darba pētāmo objektu tika izvēlēts uzņēmums „Ernst & Young”, kas ir viens no 4 lielākajiem biznesa konsultāciju uzņēmumiem pasaulē. …
Darbs ir izstrādāts studiju priekšmetā KVALITĀTES VADĪBA. "Ernst & Young" - minēts kā izcilas uzņēmējdarbības piemērs, kas ir viens no 4 lielākajiem biznesa konsultāciju uzņēmumiem pasaulē. Referāta galvenais mērķis ir noskaidrot, kādus kvalitātes nodrošināšanas instrumentus uzņēmuma izmanto, lai sniegtie pakalpojumi atbilstu klientu prasībām. Darbs ir izstrādāts augstā līmenī, izstrādāti secinājumi, izmantotas atsauces uz literatūras avotiem.
