Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.05.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'SIA "Pica serviss" tirgus vides novērtējums', 1.
  • Реферат 'SIA "Pica serviss" tirgus vides novērtējums', 2.
  • Реферат 'SIA "Pica serviss" tirgus vides novērtējums', 3.
  • Реферат 'SIA "Pica serviss" tirgus vides novērtējums', 4.
  • Реферат 'SIA "Pica serviss" tirgus vides novērtējums', 5.
  • Реферат 'SIA "Pica serviss" tirgus vides novērtējums', 6.
  • Реферат 'SIA "Pica serviss" tirgus vides novērtējums', 7.
  • Реферат 'SIA "Pica serviss" tirgus vides novērtējums', 8.
  • Реферат 'SIA "Pica serviss" tirgus vides novērtējums', 9.
  • Реферат 'SIA "Pica serviss" tirgus vides novērtējums', 10.
  • Реферат 'SIA "Pica serviss" tirgus vides novērtējums', 11.
  • Реферат 'SIA "Pica serviss" tirgus vides novērtējums', 12.
  • Реферат 'SIA "Pica serviss" tirgus vides novērtējums', 13.
  • Реферат 'SIA "Pica serviss" tirgus vides novērtējums', 14.
  • Реферат 'SIA "Pica serviss" tirgus vides novērtējums', 15.
  • Реферат 'SIA "Pica serviss" tirgus vides novērtējums', 16.
  • Реферат 'SIA "Pica serviss" tirgus vides novērtējums', 17.
  • Реферат 'SIA "Pica serviss" tirgus vides novērtējums', 18.
Фрагмент работы

2.4. Aptaujas rezultātu apkopojums
Pētījuma veikšanai tika izveidota aptaujas anketa, kurā tika iekļauti jautājumi par picēriju “Čili Pica” apkalpošanas un ēdienu kvalitāti. Aptaujas mērķis bija noskaidrot picēriju klientu viedokli par ēdienu kvalitāti un apkalpojošo personālu, kā arī noskaidrot cik bieži klienti izvēlas ieturēt maltīti picērijās un vai tās apmeklē regulāri vai tikai reti. Aptauja iekļāva ari tādus jautājumus, kas dotu iespēju noskaidrot klientu vecumu un nodarbošanos, lai varētu noskaidrot, kuri ir tie klienti, kas picērijās viesojas visbiežāk.
Galvenie aptaujas rezultāti :
No 100 aptaujātajiem respondentiem, 55% bija strādājošie algotu darbu.
47% respondentu picērijas apmeklē bieži, tikai 2% no tiem ir ieradušies pirmo reizi, bet 8% tās apmeklē regulāri, proti, katru dienu.
Lielākā daļa respondentu ēdienu kvalitāti vērtē labi, tikai 1% tā neapmierina.
Secinājumi :
1. Visbiežāk picērijas apmeklē finansiāli nodrošināti klienti.
2. Picēriju “Čili Pica” ēdiens ir pietiekami kvalitatīvs.
3. Vislabāko vērtējumu klienti devuši picām, salātiem un karstajiem ēdieniem.

Коментарий автора
Atlants