Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.10.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
2016–2020 гг.
  • Эссе 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas', 1.
  • Эссе 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas', 2.
  • Эссе 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas', 3.
  • Эссе 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas', 4.
  • Эссе 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas', 5.
Фрагмент работы

Kvalitātes pieraksti
Lai uzturētu sistēmas, veiktu uzlabojumus eksistē dažādas pieejas kvalitātes sistēmas. Viena no tām ir EFQM jeb “Europian Foundation of Quality Management”. Latviskais tulkojums ir “Eiropas izcilas uzņēmējdarbības modelis”. Šis modelis satur blokus, kuri uzdod pašvērtējuma jautājumus, un tiem notiek vērtēšana ar dažādu procentu attiecību pret kopējiem 500 punktiem jeb 100%. Lielākā procentuālā ietekme – 20% ir klientu apmierinātība (rezultāti). Modeļa veidošanā tika izmantots Deminga aplis. Šī metode ir pašnovērtējums, kas ļauj uzņēmumam pietuvināties “izcilam uzņēmumam”.
Kopumā ir daudz un dažādu pieeju kā attīstīt savu uzņēmumu vai organizāciju. Iekšējā atbildības sajūta par tādām lietām kā kvalitāte, ir ļoti nozīmīgs aspekts ražošanā, tirdzniecībā un citās jomās. Ja uzņēmuma vadība un darbinieki izprot kvalitātes nozīmi uzņēmumā, tad šis uzņēmums spēs apmierināt klientu un pat pozitīvi pārsniegt klienta pieprasījumu.

Коментарий автора
Atlants