Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Transporta apkalpošanas kvalitāte un tās paaugstināšanas ceļi', 1.
  • Реферат 'Transporta apkalpošanas kvalitāte un tās paaugstināšanas ceļi', 2.
  • Реферат 'Transporta apkalpošanas kvalitāte un tās paaugstināšanas ceļi', 3.
  • Реферат 'Transporta apkalpošanas kvalitāte un tās paaugstināšanas ceļi', 4.
  • Реферат 'Transporta apkalpošanas kvalitāte un tās paaugstināšanas ceļi', 5.
  • Реферат 'Transporta apkalpošanas kvalitāte un tās paaugstināšanas ceļi', 6.
  • Реферат 'Transporta apkalpošanas kvalitāte un tās paaugstināšanas ceļi', 7.
  • Реферат 'Transporta apkalpošanas kvalitāte un tās paaugstināšanas ceļi', 8.
  • Реферат 'Transporta apkalpošanas kvalitāte un tās paaugstināšanas ceļi', 9.
  • Реферат 'Transporta apkalpošanas kvalitāte un tās paaugstināšanas ceļi', 10.
  • Реферат 'Transporta apkalpošanas kvalitāte un tās paaugstināšanas ceļi', 11.
  • Реферат 'Transporta apkalpošanas kvalitāte un tās paaugstināšanas ceļi', 12.
  • Реферат 'Transporta apkalpošanas kvalitāte un tās paaugstināšanas ceļi', 13.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Mērķis    3
  Transporta apkalpošanas kvalitāte un tās paaugstināšanas ceļi    4
1.1.  Kvalitātes rādītāji    4
1.2.  Pamatrādītāji pasažierpārvadājumu kvalitātes noteikšanā un kvalitātes koeficients    5
1.2.1.  Brauciena ērtība    5
1.2.2.  Laika faktors    6
1.2.3.  Pārvadājuma drošība    6
  Pasažieru pārvadājumu kvalitātes koeficienta noteikšanas, balstoties uz apkalpošanas līmeni autobusu satiksmi pilsētā    7
2.1.  Pārvadājumu kvalitātes novērtējums, ieverojot laika un komforta faktorus    8
3.  Kvalitātes paaugstināšanas ceļi    11
  Secinājumi    12
  Izmantojama literatūra    13
Фрагмент работы

1.1. Kvalitātes rādītāji
Kvalitāte – ir izstrādājuma vai pakalpojuma īpašību un raksturojumu kopums, kurš nosaka to spēju apmierināt noteiktas vai paredzamās vajadzības. Kvalitātes jēdziena sarežģītība slēpjas tā daudznozīmīgumā, respektīvi, kvalitātes jēdzienu var skatīt no filozofiskā, sociālā, ekonomiskā, tehniskā un cita redzes viedokļa.[1]
Transporta apkalpošanas kvalitāte ir atkarīgā no pakalpojumu kvalitātes rādītājiem, tarifa lieluma un tādiem piegādes kvalitātes apstākļiem kā savlaicīgums un kravu drošība vai arī pasažieru drošība.
Pakalpojumu kvalitātes rādītāji dalās vairākas grupās:
1) izmantojamība- sabiedriskā transporta pakalpojuma apjoms ģeogrāfiskā izvietojuma, kustības intensitātes un transporta veida izteiksmē;
2) pieejamība- piekļuve sabiedriskajam transportam, nodrošinot sasaisti ar dažādiem sabiedriskā transporta veidiem;
3) informēšana- sistemātiska informācijas nodrošināšana par sabiedrisko transportu;
4) laiks – laika aspekti, kas būtiski braucienu plānošanā un veikšanā;
5) pasažieru apkalpošana – sabiedriskā transporta pakalpojuma elementi, kas ieviesti, lai nodrošinātu iespējami visciešāko saskaņu starp ikdienas sabiedriskā transporta pakalpojumu un jebkura individuāla pasažiera prasībām;
6) komforts – pakalpojuma elementi, kas ieviesti ar nolūku padarīt sabiedriskā transporta braucienu relaksējošāku un patīkamāku;
7) drošība – pasažieru personīgās drošības sajūtu no faktiski ieviestajiem drošības pasākumiem un plānotām darbībām pasažieru informēšanai par šiem pasākumiem. [2]…

Коментарий автора
Atlants