Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.09.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Reklāmas vieta mārketinga komunikāciju kompleksā. Sociālais faktors reklāmas dar', 1.
  • Конспект 'Reklāmas vieta mārketinga komunikāciju kompleksā. Sociālais faktors reklāmas dar', 2.
  • Конспект 'Reklāmas vieta mārketinga komunikāciju kompleksā. Sociālais faktors reklāmas dar', 3.
  • Конспект 'Reklāmas vieta mārketinga komunikāciju kompleksā. Sociālais faktors reklāmas dar', 4.
  • Конспект 'Reklāmas vieta mārketinga komunikāciju kompleksā. Sociālais faktors reklāmas dar', 5.
Фрагмент работы

Mārketings ir daudz plašākais termins nekā reklāma. Mārketings ietver daudz darbību, kas palīdz uzņēmumiem efektīvi strādāt, bet reklāma ir mārketinga sastāvdaļa. Mārketinga speciālisti izmanto reklāmu, kad ir nepieciešams veicināt produkcijas pārdošanu.
Protams, ka reklāma ir mārketinga neatņemama sastāvdaļa, kura ir ļoti svarīga. Reklāma ir viens no nozīmīgākiem mārketinga komunikāciju kompleksa elementiem. Šodien, uzņēmējdarbībā reklāma ir ļoti populāra un plaši izmantojama. Sakarā ar to reklāma bieži asociējas ar mārketingu. Tomēr, vajag atcerēties, ka mārketings ir daudz plašāks jēdziens un reklāma ir mārketinga sastāvdaļa.
Reklāmas vēstījums nonāk līdz adresātam ne tikai tiešā veidā — pateicoties plašsaziņas līdzekļiem, bet arī, pateicoties cilvēku saskarsmei. Līdz ar to pastāv trīs iespējas, kā indivīds var saņemt reklāmas vēstījumu:
tikai no plašsaziņas līdzekļiem,
tikai personīgas komunikācijas ceļā,
abējādi.
Šīs trīs reklāmas informācijas nodošanas veidi pastāv ne tikai teorijā, bet ir praktiski konstatējami mūsu ikdienā. Tāpēc interesi izraisa jautājums: kurš no šiem trim variantiem reāli ir visefektīvākais?…

Коментарий автора
Atlants