Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.09.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Pieprasījuma prognozēšana SIA "G"', 1.
  • Реферат 'Pieprasījuma prognozēšana SIA "G"', 2.
  • Реферат 'Pieprasījuma prognozēšana SIA "G"', 3.
  • Реферат 'Pieprasījuma prognozēšana SIA "G"', 4.
  • Реферат 'Pieprasījuma prognozēšana SIA "G"', 5.
  • Реферат 'Pieprasījuma prognozēšana SIA "G"', 6.
  • Реферат 'Pieprasījuma prognozēšana SIA "G"', 7.
  • Реферат 'Pieprasījuma prognozēšana SIA "G"', 8.
  • Реферат 'Pieprasījuma prognozēšana SIA "G"', 9.
  • Реферат 'Pieprasījuma prognozēšana SIA "G"', 10.
  • Реферат 'Pieprasījuma prognozēšana SIA "G"', 11.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  Pētāmā uzņēmuma SIA „G” raksturojums    4
2.  Pieprasījuma prognozēšanas teorētiskie aspekti un metodes    5
3.  Prognozēšana ar vidējo absolūto pieaugumu    7
4.  Galvenās attīstības tendences prognozēšana un mazāko kvadrātu metode (MKM)    9
zmantotā literatūra    11
Фрагмент работы

Pieprasījuma prognozēšana un plānošana ir pamatā visam, ja uzņēmuma vadītāji vēlas pilnībā izmantot savas uzņēmējdarbības iespējas.
Pastāv produkti un tirgi, kuru attīstību diezgan vienkārši prognozēt. Tomēr pieprasījumu pēc daudziem produktiem raksturo nestabilitāte. Tieši tāpēc pieprasījuma prognozē ir viens no viens no galvenajiem uzņēmuma sekmīgās darbības faktoriem.
Prognozēšanas mērķis ir sagatavot informāciju par tālāku preču vai pakalpojumu pieprasījumu, lai iegūtu nepieciešamu informāciju lēmumu pieņemšanai par uzņēmuma tālāko attīstību, lēmumu pieņemšanai un to seku analizēšanai. Pieprasījuma prognozēšana ir ļoti sarežģīts process un tieši tāpēc uzņēmēji neveic to. Viņiem liekās, ka viņi diezgan labi pārzina situāciju un paši spējīgi pieņemt lēmumu pamatojoties tikai uz jau esošo informāciju un priekšstatu par situāciju.
Prognožu izstrādāšanai ir nepieciešana pilnīgi visa iespējama informācija par pētāmo objektu. Bet jau pats informācijas vākšanas process ir ļoti dārgs un darbietilpīgs. Pilnīgi visu informāciju savākt nav iespējams, vienmēr pastāv riska pakāpe, ka iestāsies kāds no faktoriem , kas ietekmēs situāciju un attīstība ies ģeometriski pretējā virzienā.
Savā darbā autors izvēlējies prognozēt SIA “G” pieprasījumu. Lai izvērtētu uzņēmuma pieprasījumu izmantota prognozēšanas metode: ekonomiski matemātiskā modelēšana. Darba pētījuma periods ir no 1995. gada marta līdz šim brīdim. …

Коментарий автора
Atlants