Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Komunikācijas būtība. Virzība komunikācijas kontekstā', 1.
  • Конспект 'Komunikācijas būtība. Virzība komunikācijas kontekstā', 2.
  • Конспект 'Komunikācijas būtība. Virzība komunikācijas kontekstā', 3.
  • Конспект 'Komunikācijas būtība. Virzība komunikācijas kontekstā', 4.
  • Конспект 'Komunikācijas būtība. Virzība komunikācijas kontekstā', 5.
  • Конспект 'Komunikācijas būtība. Virzība komunikācijas kontekstā', 6.
Фрагмент работы

- Plānojot IMK, jāaprēķina to efektivitāte, jāsaskaņo nepieciešamās izmaksas ar uzņēmuma resursiem un atbilstoši jāsadala mārketinga budžeta līdzekļi starp visiem komunikācijas veidiem.
Ir četri galvenie iemesli, kas nosaka IMK aktualitāti visiem tirgus dalībniekiem:
1. IMK nodrošina uzņēmumam labāko rezultātu (efektu) mārketinga jomā.
2. IMK veicina uzņēmuma izmaksu samazināšanos. Rūpīga mārketinga aktivitāšu plānošana un koordinēšana ar mārketinga komunikācijām dod iespēju samazināt ieplānoto budžetu, rēķinot uz vienu potenciālo klientu.
3. IMK veicina patērētāju lojalitāti uzņēmumam, produktam un zīmolam.
4. IMK pilnīgi atbilst pasaules ekonomikas internacionalizācijas un globalizācijas tendencēm.

Atlants